Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet


Commodore

Anbefalte innlegg

vi hadde et lite problem da vi skulle hente dele bilen.. bilen vi skulle bruke til å slepe klarte de ikkje.. bla fjærene pekte nedover på den.. men så hadde vi 1,8 tonn med bil å henger, så da måtte vi leige oss inn en kar med traktor... som villi stilte opp... søndags morgenen...

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vi hadde et lite problem da vi skulle hente dele bilen.. bilen vi skulle bruke til å slepe klarte de ikkje.. bla fjærene pekte nedover på den.. men så hadde vi 1,8 tonn med bil å henger, så da måtte vi leige oss inn en kar med traktor... som villi stilte opp... søndags morgenen...

 

hehe,,aj d jekk no bra til slutt da! va bra ha nkom me traktoren! han stussa ikje når ej sa han skodle få sej ei flaske brennevin! ska skru en del i morga forhåpentlivis! so då kjøem bilde frå begge bilane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut! Har du litt mer bilder fra sveise jobben eller? :)

 

njas,,he fint lite av det egentli da,, for at eg har sveisa i hjulhusa å sont har eg hatt karoseri lim over sveisene, så dei viser ikje, men kan ta av det eg sveisa på fronten da!

 

Her er nåken da,,e ikje so lett å sjå ka det er fornåke da:P

 

148-4804_IMG.jpg

148-4803_IMG.jpg

148-4808_IMG.jpg

148-4811_IMG.jpg

 

Slik ser de ut i garasja! ikej serli bra! ska rydde når e je ferdi i bagasjeromme!

148-4806_IMG.jpg

148-4807_IMG.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er litt å gjøre i bagasjerommet ditt. Men jeg har da trua på at du klarer det, med det pågangsmotet ditt. Så lenge du ikke må gjøre noe annet da..

Man må jo ikke stresse, selvom man er i skikkelig mekke-humør. Ta deg pauser og! Leste her at du sveisa i galvaniserte plater, da må man vel ta det litt med ro, blir jo gæren av de gassene når man sveiser i det..

 

Er i mekke-humør så det holder når, jeg ser på arbeidet ditt. Får lyst til å slenge meg ut i garasjen til bobla, men nå har jeg vært sjuk. Er på god bedring idag, så får se om jeg ikke blir klar for litt avslappende sveising.

 

Men Lykke til, med bagasjerommet, Håper jo på bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår