Gå til innhold

Hvordan kommer dere dere til jobben?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har 35 kilometer til jobben .... Fullt mulig å ta buss. ikke langt å gå men om morningen er jeg trøtt og da sover jeg til jeg absolutt må gå og så kjører jeg inn det jeg har sovet for meget!

 

Så da blir det bilen hele veien.. eller Så kjører jeg lastebil om jeg har lyst til det.. Det er hvertfall gratis!

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hentet i taxi som kjører meg til flyplassen , tar fly videre til der jeg skal jobbe. Nå for tiden går jeg på 2 uker på og 3 uker av , skal være på Aukra/Ormen lange fremover.

Så har et stykke til jobb ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min å kjøre i morgenrushet hvis jeg skal møte opp på kontoret, ellers er det helt forskjellig fra dag til dag hvordan jeg kommer meg til jobb. Jobber som elektriker, så hvor vi jobber er jo da forskjellig hele tiden.

 

Kollektivtransport? Blæh..da må jeg virkelig opp tidlig. Og som nevnt tidligere, siden jeg jobber forskjellige steder hver dag, så kan ikke jeg løpe rundt og være avhengig av busser hele tiden og risikere å måtte gå i en halvtime til et sted jeg skal jobbe fordi det ikke går buss dertil.

 

Og staten sier de vil innføre rushtidsavgift for å få folk til å benytte kollektivtransport? Hvorfor i h****** kan de ikke heller senke prisene på kollektivtransport i stedet? Jævla Norge...

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ett lite gullkornsspørsmål i tillegg til utgangspunktet..

 

Ville dere kjørt kollektivt dersom det var mulig, gikk oftere, ble mer vedlikeholdt og var billigere?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ett lite gullkornsspørsmål i tillegg til utgangspunktet..

 

Ville dere kjørt kollektivt dersom det var mulig, gikk oftere, ble mer vedlikeholdt og var billigere?

 

Jeg bruker kansje 5 kr på bensin til og fra jobben, og buss koster meg 25 én vei, altså 50 begge veier. hadde det kostet 2,50 en vei hadde jeg gjort det.

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 27 kilometer til jobben, fra jobben avhenger av kor eg avslutter.. Leverer i hele Hordaland, skal egentlig velge mellom 4 steder å avslutte (stemple ut) alt ettersom kor eg er ferdig, men hender eg bare kjører hjem og avslutter der og sier i fra at eg ikkje har stemplet.. Kjører lastebil til og fra jobb, hadde brukt over en time ekstra hver dag hvis eg skulle ha kjørt personbil til lageret der vi laster opp og tatt lastebilen der, for så å parkere lastebilen ved lageret og så kjørt hjem.. Hadde vel blitt 2 timer ekstra om eg skulle gjort det OG tatt buss, må bytte buss en plass og gå 10-12 min fra siste busstoppet opp til lageret.. ALDRI!! Kjører forresten gratis med lastebilen =)

 

Eiriksmil: Den dagen det er økonomisk forsvarlig og gjennomførbart å bruke kollektivtransport, kommer eg til å gjøre det. Ingen tvil..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår