Gå til innhold

Polizei

Ranger emnet


Polizei

Anbefalte innlegg

Många som har sina byggen på sidan här så ja skaffar en om min bil med (Lotto Golfen)

 

Före!! (bilden tagen 1987)

IM69.jpg

 

Sommaren 2002

IM000623.JPG

 

Se om jag kan få upp lite fakta med så småningom!! =)

 

Även jag fick lite saker klara idag

CHROME CHROME CHROME!!!! :D

Se om jag får allt på plats Bug Run nu på Fredag med =)

post-1695-13804851422584_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vad är då gjort vid bilen

 

Bilen är från början en Golf CL 75hk 1984:års model Redan utagen september 1983!! Den har varit i min ägo sen Mars 1998 och jag är andra ägaren!!

 

Däck/Fälg: Toyo proxes T1-s 205/40/17 Integral A2 7x17"

 

Färg: Polizei Grûn behöver det skrivas??

 

Stylad med Gröna blinkers bak, på sidan och fram, RS-front, emblemlösgrill, Ögonlock, igenlagdbaklucka, 16v brommsar och färddata, Golf mk III VR6 Recaro skinninredning, Hel lackade stötfångare och G60 breddare, GTI-emblemen förgylda i silver, Chromade M3-Speglar, 2,5" avgas med dubbla 3" DTM slutrör i rostfritt stål, 16v Bränslesystem, Portad och planad topp vassare kamaxel 272grader från Forsbergs, Extractorgrenrör 2,5", sportluftfilter, 3" Insugsrör, singeltork, sänkt 70/75, Tonad runt om 90an´s dörrar, C-lås, El-hissar, Servo, Lackade dörrhandtag utan låscylindrar, OMP Blästrade aluminiumpedaler och fotsdöd, aluminium OMP knopp, OMP skinnratt, Vita mätartavlor, INXX Aluminium golv mattor, INXX Alu dörrknoppar, INXX Alu antenn, Mycket motorkrom, Plexispeglar i huv och bagagelucka, OMP bältessträckare, Cargard 950s, Elak ljudanlägning 137,9db,

Pioneer Deh-P7400MP Huvudenhet för Mp3:or 10 timmars speltid på en CD, vem behöver växlare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Polizei:

 

 

Hvem mekket det Chrom greiene til deg?

 

Är en kompis som gjort chromat åt mig!! Kommer att chroma resten av motorn med sen och det som går!!

 

Föresten singeltorken den behöll jag sålde den där champion vidare gilla den inte!! Men kåpan har jag kvar gillar armen då den är lite mer slik ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite obs, Crom gjør at metallet holder mye bedre på varmen, så forsiktig med hva du dypper.

 

Gleder meg til å se bilen din! Drar i morgen, Mantorp neste. :)

Min bil blir vel kjent som "under construction golfen" her etter.

 

UC-Dekor ligger på gulvet her, og skal klistres på bilen! (Om jeg tør.)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår