Gå til innhold

Polizei

Ranger emnet


Polizei

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

antagligen en idiotisk fråga. men nu som du ska lakera om din bil.. kunde det vara möjligt att få "sno" eventuelt kjöpa färgkoden på din nuvarande lakk? er inte jag som ska ha.. men en vennina av meg som verkligen elskar din bil.. och hon vil ha en sådan färg..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

antagligen en idiotisk fråga. men nu som du ska lakera om din bil.. kunde det vara möjligt att få "sno" eventuelt kjöpa färgkoden på din nuvarande lakk? er inte jag som ska ha.. men en vennina av meg som verkligen elskar din bil.. och hon vil ha en sådan färg..

 

Skicka henne till mig :D

 

Nej men det kanske du kan få ska bara se till att få den lackad först =)

 

Hittade denna idag tyckte den var tuff "Vill ha" Mycket pärleffekt var det med. Nån som vet vilken färgsort??

post-1695-13804851494475_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polizei

 

Skicka henne till mig :D

 

Nej men det kanske du kan få ska bara se till att få den lackad först =)

 

Hittade denna idag tyckte den var tuff "Vill ha" Mycket pärleffekt var det med. Nån som vet vilken färgsort??

 

den påminner rett mycet om audi's paradisgrön egentligen.. men fat inte helt.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med baklykter og sideblinklys og frontblinkers.. skal du beholde dem? eller selge? om du skal selge vil jeg tru vennina mi er interesert i å kjøpe dette..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den påminner rett mycet om audi's paradisgrön egentligen.. men fat inte helt. <---

 

 

Hvis du mener den som er på audi A4 - så holdt jeg på å lakke min den fargen der - stilig farge - men vet ikke om det er helt den som er på det bildet ....

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

 

den påminner rett mycet om audi's paradisgrön egentligen.. men fat inte helt.

 

Blinkers och bakljus stanar på min bil!!

Ska ha en helgrön bil ju :D

 

Hur ska jag göra för att få tag på denna färgkod nu då?? Mycket pärleffekt ser det ju ut att vara men den är lite ljusare än min!! Gillade den skarpt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener den som er på audi A4 - så holdt jeg på å lakke min den fargen der - stilig farge - men vet ikke om det er helt den som er på det bildet .... [/b]

 

Var den jeg tenkte på ja,, men jeg vet den ikke er helt slik.. men noe lignende..

 

Ok.. polizei.. det skulle vel vara helt okej.. hon ville endå int ha gröna lampor seger hon.. hon vil ha vita.. men jag tycker nog gröna e skjönare.. såg dina bilder från när du hadde vita og tyckte egentligen det såg förjävligt ut ;P

 

jag ska forsöka få tag på den färgkoden du söker.. men jag uppfattade inte helt vilken av dom färgerna det va du ville ha.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polizei

Hmmmm... vet inte hur jag ska göra här!! Ligger efter i ekonomin och det ser ut som jag skulle behöva sälja bilen och tänka på mig istället :(

 

Hoppas det inte blir så ialf nu när jag bestämt lackering och allt!!

SKaff deg ekstrajobb, eller no... du kan ikke selge den snertne Golf'en :(

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår