Gå til innhold

Påstått ulykke, med uante følger!

Ranger emnet


tOFFY

Anbefalte innlegg

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har blitt kontakta av VG her på nett, så kanskje historien blir å lese der??

 

Meste parten av hva som bør komme fra står jo i offentligheten her.

 

Er jo bare å kopiere for avisa dette :)

 

Få den offentlig gjort! Synes det skal legges litt vekt på politiets maktmissbruk i trafikken. De tar deg for hver minste feil du gjør, men selv ser du dem gjøre grovere feil selv uten blålys osv... Og i denne saken har du ikke gjort noe galt engang, så go ahead :)

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så bør vel tOFFY selv få velge hva han vil gjøre?

Hvis saken har mulighet for å renne ut i sanden uten følger for ham, så hadde jeg gjort det samme: tatt tiden til hjelp.

MEN: hvis saken IKKE blir henlagt, og det blir mer bråk, kommer han nok til å gå til media. Eller noe annet smart.

 

Det er greit at en skal høre på råd fra andre, men det betyr ikke at en nødvendigvis skal gjøre sånn som de sier...e' du med, MeSs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ann litt.

For jeg ønsker ikke 2 inbitte og antagli korrupte poltibetjenter etter meg.

Slik sett så er det kanskje best å svelge en kamel, og latt saken gå på "henlagt for beviset tillstand".

 

Skjønner tankegangen din, men hvis dette kommer i media(verdt å tenke på) kan de ikke bøffe deg på det i ettertid, litt syns å la de slippe unna med det syns jeg, Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altid veldig let å si: Det og dette og slik hadde jeg gjort.

 

MenEr ikke altid slik, når en er i en situasjon. Da tenker en mye nøyere igjennom ting.

 

Og ser en på Historie, hvor Politiet har gjort meget grove feil, og lov brudd, så har dem blitt supsendert i noen måneder, også 1 år som deskpoliti. Og derretter rett ut på gata igjen.

 

Så tenk denne saken, henge den ut i avisa. Saken blir henlagt å en del motbør for situasjonen event. saks mål fra meg mot disse politi folka, si jeg vinner. oppreising utfra tap arb. fortjeneste og noe slikt la si 50 000,-

Politi folka blir sure, er tilbake i vanlig jobb rutine etter 1 år.

Med full tilgang til å finne ut hvor jeg er osv..

 

Men, så spørs det tørr dem??

Skjer det noe med meg, så er dem automatisk mistenkte.......... Osv.

 

Kan ikke gi svaret om hva jeg avgjør, på strakarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altid veldig let å si: Det og dette og slik hadde jeg gjort.

 

MenEr ikke altid slik, når en er i en situasjon. Da tenker en mye nøyere igjennom ting.

 

Og ser en på Historie, hvor Politiet har gjort meget grove feil, og lov brudd, så har dem blitt supsendert i noen måneder, også 1 år som deskpoliti. Og derretter rett ut på gata igjen.

 

Så tenk denne saken, henge den ut i avisa. Saken blir henlagt å en del motbør for situasjonen event. saks mål fra meg mot disse politi folka, si jeg vinner. oppreising utfra tap arb. fortjeneste og noe slikt la si 50 000,-

Politi folka blir sure, er tilbake i vanlig jobb rutine etter 1 år.

Med full tilgang til å finne ut hvor jeg er osv..

 

Men, så spørs det tørr dem??

Skjer det noe med meg, så er dem automatisk mistenkte.......... Osv.

 

Kan ikke gi svaret om hva jeg avgjør, på strakarm.

 

Hadde de blitt ordentlig avslørt på dette så tror jeg ikke vendetta hadde vært no tema....å hva skulle motivet vært? At du ikke ble med på bløffen dems for å få seg en ny fanger på mondeoen? Husk at selv om saken blir henlagt så er det registrert for all fremtid at du var mistenkt i forbindelse med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår