Gå til innhold

Påstått ulykke, med uante følger!

Ranger emnet


tOFFY

Anbefalte innlegg

Dessverre, så er dette realitet. Ikke oppspinn.

 

Har vurdert advokat, for informasjon om hva jeg bør gjøre.

 

Liker ikke media oppstyr, men går dette lenger så..

 

 

Vet att vedkommene ikke kjørte tjenestebil. Siden under forhør, så spurte jeg dirrekte om denne "jakten" var registerert hos trøgstad og Fetsund kontorene. Men hele saken var ny for begge kontorer, og hun sjekka også Oslo sitt register, fant ingenting. Heller ingen politi raport om hendelsen.

 

Eneste skriftlig er forsikringssak, om at han har kjørt på meg.

 

Jeg spurte om det var normalt. Men da sa hun att hun egentlig skal være anonym i saken, men la til at ingen enkelt personer, som går ut av bilen, kommer seg unna 2 politibetjenter i dem sin klasse klarer å stikke av.

 

(P.S. hun skreiv dette i raporten, som blir sendt til politi juristen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg spurte om det var normalt. Men da sa hun att hun egentlig skal være anonym i saken, men la til at ingen enkelt personer, som går ut av bilen, kommer seg unna 2 politibetjenter i dem sin klasse klarer å stikke av.

Ehh... mulig at jeg ikke er den skarpeste kniven, men jeg skjønte ikke meningen med denne setningen... :P... Noen som kan spa det inn med teskje for meg?, evt. tOFFY

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... mulig at jeg ikke er den skarpeste kniven, men jeg skjønte ikke meningen med denne setningen... :P... Noen som kan spa det inn med teskje for meg?, evt. tOFFY

 

Tror det han mente var at de hadde påstått et basketak der toffy hadde vært svært aggresiv for så å stukket av. Mens hu politidama mente at toffy ikke hadde klart å stikki fra 2 flinke politifolk som de to anmelderne er. I en slik situasjon hadde ikke toffy skulle klart å stikki av. Tolket jeg setningen riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... mulig at jeg ikke er den skarpeste kniven, men jeg skjønte ikke meningen med denne setningen... :P... Noen som kan spa det inn med teskje for meg?, evt. tOFFY

 

 

Jeg spurte politiet under avhør, om 2 politibetjenter, som har ett basketak med 1 "sinna" kar latt han slippe unna, uten å få forsterkinger eller sette en arrestasjon øyeblikkelig.

 

Og latt saken gå utenom politiet først, og kun kjøre saken som forsikrings opplegg. Og når forsikringselskapene ikke finner meg som ulykkes "partner" så går saken vidre til Politi sak, hvor det er snakk om biljakt og stikki fra 2 betjenter etter ett basketak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo heeelt på jordet!!! politiet nå til dags! er det mulig???!!! kontakt en avokat!! jeg skal til advokaten min i morgen om en hærverksak (har skrevet om det her på forumet, les om du er interesert) det er oxo helt vill sak hvor politiet tjener penger på at bilen min er blitt herpet mens jeg ikke får erstatning.,. helt teit politiet nå til dags altså..

 

men poitiet får til det di vil få til nå til dags , så skaff deg en advokat! det er mitt råd!

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er (nesten synd å si det) spennende å følge med på...

Hva sa de som forhørte deg når du spurte de om det var vanlig prosedyre det de hadde gjort?

 

 

Forhørs betjenten, sa att her har disse politi betjentene gjort feil og mente politiets side måtte være feil forklaringer. Hun skreiv som vedlegg i raporten av forhøre: Var mistenkte i bilen når ulykken oppsto? Hvorfor blei ikke indetitet av fører bekreftet på stedet under samtalen etter ulykke.

Hvorfor blei ikke forsterkninger beordrett, når mistenkte stakk av. (uansett grunn, så er det jo forbudt å stikke fra politiet under en samtale)

 

 

C70: Jeg tok det som en spøk, helt til jeg fikk brev fra politiet. hadde fortsatt mistanke om spøk, men etter forhøret, så vet jeg att det ikke er en spøk.

 

Nå håper jeg att etterforsker betjent som jeg snakket med, fortsetter med saken. Siden han mener att jeg er feil mann i situasjonen. Jeg stemmer ikke med beskrivelse av oppførsel eller utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kappkjøring og vold oppsigelsesgrunn hos politiet?

 

Mener jeg har lest tidligere et sted at om man skal regne det som selvforsvar så skal det være slika t man har ingen mulighet til å komme unna,

f.eks. innelåst i et rom eller trengt opp i et hjørne..

 

Dette kan umulig gjelde på en bilvei..

 

Denne saken virker svært spesiell..

De som har anmeldt seg selv (mer elle rmindre..) må jo være klar over at dems egen stilling er utsatt..

 

Kanskje det er noen med for stor samvittighet? hah...

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du anmeldt for noe du ikke har gjort så gå til advokat med en gang.

Det gjelder alle. Da slipper du problemer i lang tid. Politiet får en annen tone da du har advokat som veit dine retigheter og hvordan dem skal brukes. Politiet bruker alle "triks" da dem "veit" at tiltalte ikke kan sine retigheter.

 

Advokat er det eneste forsvaret i sånne saker.

 

Men hvorfor kappkjørte dem med en bil? Dem har jo ikke lov til det selv om dem jobber i politiet. Å ettersom ingen andre har hørt om dette så må dem ha vært sivile da dette skjedde. Å da har dem iaf ikke lov til å "kappkjøre" !

For om dem skulle stoppe en bil hadde dem jo snakket med sentralen over politiradioen. Fått info om eier av bilen etc, før dem hadde stoppet bilen.

Høres ut som 2 personer har prøvd seg på en "svindel" synes nå jeg men...

Dem er et par, jobber i politiet med STOR troverdighet. jaja....

KNUS DEM ! hehe. Selv har jeg mistet tiliten til politiet for mange år siden.

 

Saken her virker jo HELT på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår