Gå til innhold

Påstått ulykke, med uante følger!

Ranger emnet


tOFFY

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei,

jeg ville også gått til media!

du kan sikkert få et par lapper for denne historien?

 

forøvrig ang. skade på w124:

tanten min kjørte faren min sin w124 og en 18 årig jente kræsjet inn i ræven på bilen. Hun kjørte peugot eller renault, sent 90 talls bil..

 

mercen fikk to små bulker og bulk på reservehjulsbrønnen.

den franske bilen ble helt trykket inn (gikk faktisk under mercen) og ble kondemnert på stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk sak dette her! Gå til media, knus politiet og gå foran som et godt eksempel... Må være en "logisk" forklaring på dette. Er faktisk ingenting av det du forteller om de som gir mening for meg, de bryter masse lover, kjører på deg og er skyld i saken (skriver selv at de er skyld i det), og så sørger de for å få etterforskere på saken og rote fram alle feil/lovbrudd. Jeg fatter det bare ikke, må være noe som ligger bak her.

 

Lykke til i hvert fall! :) Ikke la denne tråden dø ut!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er autoritetsmissbruk, rett og slett. Hvorvidt du skal gå ut i media vil jeg ikke uttale meg om, men denne saken er direkte syk; skikkelig Jerry Springer-nivå. Men stå på; gjør din plikt og krev din rett, som min mor bruker og si :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest og følgt med saken helt siden du nevnte dette men nå må jeg bare abbonere på tråden for å følge enda bedre med. Litt artig at VG hadde tatt kontakt med deg via nett da. Hadde dem sett saken her? Uansett så greier jeg fremdeles ikke helt forstå hva politiet holder på med i denne saken. Jeg synes personlig det er bra vi har politi og rettsvesen i dette landet men slike som bedriver denne sorten "arbeid" bør strasse rimelig hardt. Det ha jo store konsekvenser at slik tillit blir brutt og misbrukt.

 

STÅ PÅ og lykke til ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har problemer fra før av med og få "tillit" fra ungdommene, spess "rånere" (O.T: Ta f.eks. The Gathering i år.. Kripos driver og lister seg rundt om kring.. Hadde hatt kronisk paranoia hvis jeg hadde vært der i år.) og saker som denne er virkelig good shit og kaste i ansiktet på folk som mener at politiet "bare er snille og gode mennesker med eneste hensikten å kunne hjelpe".

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har problemer fra før av med og få "tillit" fra ungdommene, spess "rånere" (O.T: Ta f.eks. The Gathering i år.. Kripos driver og lister seg rundt om kring.. Hadde hatt kronisk paranoia hvis jeg hadde vært der i år.) og saker som denne er virkelig good shit og kaste i ansiktet på folk som mener at politiet "bare er snille og gode mennesker med eneste hensikten å kunne hjelpe".

pga piratkopiering da???

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga piratkopiering da???

 

 

O.T: kampen mot piratkopiering var tapt og skutt til shitt før den begynte. De kommer med sperrer, piratene kommer med sperre-knekkere. Det spiller ingen rolle hvor god teknologi de har, når det sitter så tusen ganger flere mennesker med rikelig med kunnskap og tid som knuser dem når det gjelder engasjemant.

 

Håper jeg ikke ødela tråden nå, og ber om tilgivelse.

 

Ja, siifra når vg kommer med denne historien, skal jeg faktisk springe opp på kiwi og kjøpe ett eksemplar :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ligner ikke grisen!:confused:

Du må ikke gi deg på det her altså! Lykke til.

Følger med for å få med slutten på det her. Urettferdighet skal vi ikke ha noe av!!! Si ifra når det event dukker opp i avisa da!m'm

De som sier at det vi har laget er rævva får gjøre det bedre sjøl da, og sende et bilde etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår