Jølle-ascona Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 til dere som lurer på ombygging av varmeapparat gå inn på http://www.ascona.tkder står det om når han bygde om varmeapparatet sitt, veldi grei bruksanvisning... Ser ut som det varmeapp. der blir litt for stort til 16v, men bra side... Eneste minus med å bygge om apparatet er at det bare kommer varmluft... veldig varmt på beina om sommeren. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Fikk noen deler for litt siden... skal ha på flere silikonslanger, men mangler et rør til skjøt.... Bonrath panserhevere: Legg merke til at batteri og seter har samme farge...la ikke merke til det før jeg så bildene: Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Sitter ikke luftfiltert litt nært motoren, den dra vel inn mye varmluft fra motoren der det sitter. Hadde vel hjulpet litt på kjøling og fått det litt bort fra motoren. Men ellers en fin ascona du har... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Har tenkt på å få til et rør der, men har ikke kommet så langt enda. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Nå har jeg endelig fått til kjølinga! Eneste som er litt dumt er tempmåleren. Den ligger tett opptil rødfeltet ved vanlig temp. Måtte over for at vifta skulle starte. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Vet du om givern og visern er kompatible da? Altså om de jobber med samme verdier? Går vel på motstand (ohm) eller spenning (volt). Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Tviler på at de gjør det da.. men vurderer å sette på en måler til. der jeg ser grader. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 heisann! fin ascona du har :) har du vurdert å ta ut det oransje i hovedlysa? jeg har gjordt det på min, og det ble ganske så bra Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 heisann! fin ascona du har :)har du vurdert å ta ut det oransje i hovedlysa? jeg har gjordt det på min, og det ble ganske så bra Blinklysglassene du mener? Hadde de ute i fjor en gang, men hadde de i igjen. Sota de litt. Er pent både med og uten syns jeg. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ser ut som det varmeapp. der blir litt for stort til 16v, men bra side... Eneste minus med å bygge om apparatet er at det bare kommer varmluft... veldig varmt på beina om sommeren. Trenger egentlig ikke å ha vann koblet på varmeregisteret om sommeren da, bare la slangen gå i en loop utenom varmeaparatet så får du heller slenge på deg en jakke om kvelden ;) Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Et Bilde av den nå.. Møkkete og skal lakke noe mere senere: Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 gratulerer jølle, rå bil har du vertfall:yodude: Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 fått fiksa de bremse greia dine snart eller?? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 fått fiksa de bremse greia dine snart eller?? Nesten. Må noe justeringer til Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Prøvde noen felger en kamerat hadde pussa opp og regner med det blir handel snart. Er ikke de frakkeste, men passer utrolig godt på ascona b! :D Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg