Gå til innhold

Methano: Renault Clio - Prosjekt Hjemmehjelp

Ranger emnet


methano

Anbefalte innlegg

  • Svar 353
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..

Et sted må man jo begynne... :)

Den er ikke koblet til, vegrer meg egentlig for å gjøre det ennå...

Har egentlig god plass under panseret, er tross alt ikke store motoren...

Kopler jeg den til nå derimot, håper jeg å unngå samme problem som oppstod da jeg og min fru var på ferie i italia (med Clioen).. Når jeg stoppet opp på lyskryss og ventet der i fem minutter (i 35grader), ble den dauere og det tok liksom 10 minutter med autostrada før den ble "sprek" igjen... Mistanke om at det ble litt varmt ja...

Bor jo på palmekysten selv, så slikt forekommer ofte..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt..

Den visuelle effekten er økt betraktelig!!

 

Ikke annet enn staket kat, polert innsug og iiiiiskald innsugsluft....

Var på kurs oppe på renault på mastemyr idag, og spurte en av Cotec'ene om hva som må til for å få godkjent med grommotor, og han sa at det ville bli ei herlig papirmølle... Men håpet er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Absolutt..

Den visuelle effekten er økt betraktelig!!

 

Ikke annet enn staket kat, polert innsug og iiiiiskald innsugsluft....

Var på kurs oppe på renault på mastemyr idag, og spurte en av Cotec'ene om hva som må til for å få godkjent med grommotor, og han sa at det ville bli ei herlig papirmølle... Men håpet er der..

den er kjip =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nodeland av alle ting i verden, håper bare det er vanntilgang i garasjen (eller i allefall rett ved)

Vasker bilen min så ofte som mulig..

 

Nå sist prøvde jeg meguiars vaskeshampoo og noe cleaner wax (?), ble slikt et artig belegg på hele bilen når den ble skitten igjen etter det hadde regnet..

Overflaten var selvfølgelig helt glatt, men dråpene "samlet" seg igjen og trakk til seg dritten virket det som.

Hele bilen så helt jævlig ut...

Derfor vasker jeg ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Nei, leiligheten ligger ikke på finn.no. Kjøpte den av sjefen min for 3-400 under takst.. :) Er i de nybygde leilighetene rett ovenfor grillen/shellen; aka. stasjonstunet..

 

Intercooler er ikke koplet til i det hele tatt, var egentlig for moro skyld for å se om den passet. Intercooleren er tross alt bare ca. 10cm lavere enn hele fronten på bilen, men den gikk på kusehåret.. Om det engang blir pustehjelp, har jeg iallefall en IC på hylla som både passer og fungerer..

Fikk tilbud om en "årntli" 2,0 16V sport motor nå til halvparten av månedslønna; frister. JEPP!!

Motoren er grei nok, men må jo ha drivverk i tillegg, samt bakaksling med bremseskiver, så det lureste er nok å hente en krølla en ifra kontinentet..

(Der følger nok antakelig også ledningsnettet med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår