Gå til innhold

Methano: Renault Clio - Prosjekt Hjemmehjelp

Ranger emnet


methano

Anbefalte innlegg

  • Svar 353
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mersmak etter de blå diodene som ble testet?? :)

 

Gav mersmak ja, dessuten lys har jeg alltid bruk for :)

Bytta til hvite dioder, blått er så harry... :)

Kopler dette til ledningene som går inn i det originale lyset i baggasjerommet som er styrt av luka, i stedet for remoten som alt er koplet på nå (dioder trekker nesten ingen strøm, dessuten er remoten relestyrt hos meg; så ikke klag).

Kjøpte bare 25 dioder i første omgang, kosta 19,- for 5stk. Går sikkert an å få billigere, men det var et impulskjøp.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp.

Lenge siden update nå, men det ble en major setback idag.

Prosjektet donerte ufrivillig 3600,- til staten og jeg fikk en liten prikk (ville ha en pins da, men måtte nøye meg med prikken).. :)

 

Egentlig ganske ok blåkledde i sivil, fleipa og tulla i sin sølvgrå MB med DF skilter... Tre nakkestøtter, blinklys i trekantvinduene i sidene, og blålys nederst på fangerne (ettermontert sted, så skikkelig dumt ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Måtte jo ha vært i din søsters sin bil... Din hadde jo aldri klart det... Eller vil du motbevise det?? Hehe...

Prosjekt biler: Opel rekord 2.2i 84mod, Porsche 924 80mod.

Bruksbiler: Opel kadett b 69mod, Opel kadett 89 mod, Audi 100 85mod.

Delebiler: Opel rekord 2stk (Hogd), Audi 100 (Hogd).

Solgte biler: Honda Civic, Volvo 245 2,1 77mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo ha vært i din søsters sin bil... Din hadde jo aldri klart det... Eller vil du motbevise det?? Hehe...

 

Espen, min bil er breiere enn din, har 0,1 liter større motor enn din og 3 hk mer.. :respect

Har aldri fånn noen bøter i clioen "bank i bordet", så den har ikke enna noe rykte på seg til å tilhøre en sjåfør med tung høyrefot.. Straff den loppa :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Endelig noe skjedd igjen...

Har fått de villeste planene i det siste, alt som involverer motorbytte, komplett custom bodykit, +++ (stiger 40kr i lønn i timen neste måned)

har uansett begynt i en ende og fått tak i en brukt intercooler fra en volvo v70 D5.. Denne skal frontmonteres for kaldere innsugsluft, og kan selv brukes ved en eventuell pustehjelp-operasjon... Kostnad - 0,-

Håper bare den passer... Blir også greit med plasseringa av luftfilteret på et kaldt sted med denne på plass...

Knipser bilder når dette begynner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår