Gå til innhold

Methano: Renault Clio - Prosjekt Hjemmehjelp

Ranger emnet


methano

Anbefalte innlegg

Lenge siden det er skjedd noe her, men kan opplyse alle bileiere om at jeg har tatt med meg Clioen til syden. akkurat nå står den ved siden av meg på en campingplass i milano i italia..:) kjørt via berlin, praha, innsbruck og så her.. kjører opp igjen via moderlandet (frankrike) på hjemveien..:) har til nå tilbakelagt mange mil på både autobahn og autostradaen..

dagens update er at den sviver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 353
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble idag stoppet av hyggelige tollere på grensen mellom tyskland og sveits.. fikk beskjed om at mine dekk var for dårlige og jeg måtte snu.. jeg snudde og ble stoppet av tollerne for tyskland. disse gav meg bare direksjoner til et dekkfirma.. nye dekk 160euro, ferdig omlagt..:) bare bak da, var mønster på de foran.. det var dagens lille update..

dama kjørte over tolla, kan tru hu ble hvit..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikkert ikke tilfeldig. vi kjørte på en småvei, norske skilter er litt uvanlige, bil som tilsynelatende ser ut som en sport, fullastet med dritt.. måtte frem med vognkort, førerkort, pass, og de lurte hele tida på hvor vi skulle hen.. lurer vi og på igrunn, så vi svarte bare deutshland..:) lite bilder, dvd film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois!

 

Utrolig fin bil dette blir, må jeg si!

Likte i utgangspunktet ikke franske biler, men så fikk jeg jobb hos Bilia, og etter at jeg begynte der, har jeg etter hver gang hatt en Clio inne, lurt på om jeg skal selge bilen, og kjøpe en... Er sinnsyk moro bil, det der! De som ikke har kjørt en Clio har gått glipp av mye!

(Men så liker jeg mine doble turbo'er :P)

 

Keep up the good work!

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois!

 

Utrolig fin bil dette blir, må jeg si!

Likte i utgangspunktet ikke franske biler, men så fikk jeg jobb hos Bilia, og etter at jeg begynte der, har jeg etter hver gang hatt en Clio inne, lurt på om jeg skal selge bilen, og kjøpe en... Er sinnsyk moro bil, det der! De som ikke har kjørt en Clio har gått glipp av mye!

(Men så liker jeg mine doble turbo'er :P)

 

Keep up the good work!

 

Takker...

Likte heller ikke franske biler selv, før jeg begynte å jobbe med dem..

Gamle bilen min (Audi 80'en) tok nesten kvelden, så da kjøpte jeg en som så grei ut... Etter litt pusling ser den slik ut som nå altså...

 

Alt kan turbokonverteres, også med to.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. dem spurte ikke om du hadde bombe belte eller noe slike da??

 

Filmer med DV kamera altså? Morro tur,om man ikke har en plan, bare tar det som det kommer ;)

 

Også enig med Ezo, at dette er faktisk ei ganske morro lita loppe :)

 

Ingen bombebelter nei..:)

 

Filmer med DV kam ja.. Er vel 1,4GB på 30 min, har filma 3,5filmer (1,8timer)..

 

Fant forresten en sport i Sveits. Falt min elsk på denne, (har ikke bilder da telefonen min ble overkjørt av en semitrailer i tyskland) og skal høre med sjefen anng. pris.. Det gjelder den nye 200hk clioen, kommer til høsten...

Har veldig lyst på... :)

 

Sorry OT..

 

 

Dagens update:

MÅ finne noen som kan gravere pent for meg.

Har kjøpt meg et alu balltre som skal fastmonteres som en del av installasjonen baki eller noe, får se når jeg får rydda uta campingutstyret mitt imorgen tidlig. Dagens lille gave til bilen.. :)

Kom gjennom tolla uten problemer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere er kommet helskinnet hjem altså :)

Ny sport ja :) sett det går et fåtall her i norge,men fydda for en pris.....

 

 

Får bilen til samme pris som jobben min gir på den, så må en jo ha ALT utstyr også. (Er så kjipt å "mangle" noe når en trenger det, sånt som når jeg var nedover europa nå.. Aircondition, 40grader i berlin)

Men det får vi ta når jeg har snakket med sjefen..

Nå skal jeg ut å vaske, autobahn har en tendens til å legge mye "kjøtt på grillen"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille update:

Var idag innom clas ohlson og handlet meg loddebolt.

Kjøpte også hvite lysdioder (3mm), krympestrømpe og litt ledning.

Loddet 4 og 4 i serie, for å kunne kople disse på 12V'en i bilen, uten motstand..

Disse tapet jeg under hattehylla for å kunne lyse opp forsterkeren.

Kjøper meg limpistol imorgen tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår