Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. jeg fyrte opp gamle omega med v6 med grennrør bare, fyfaen jeg synes det bråkte ,,kan tenke meg detta fyfaen
  2. Jeg må bare vente og se hva som skjer fikk jeg beskjed om. Blir politi sak.:pimp Bare jobber på bilen i mens :) har ingen bilder, men har hvertfall fått sveise igjen tanklokket nå. :tannløs: Og jeg vil gjerne takke mangnus lundeberg på carstyling.no, han ordner opp og fikser alt. kommer og få tilsendt nye felger nå. Kan anbefalle carstyling.no
  3. grunning trekker også vann, legg på noen lag med klarlakk, eller noe lakk, så blir det tett. ikke for og være slem monica men jeg ser på bildene at det ujevt som f. det der må du gjøre bedre.
  4. hehe moren din kommer vel ikke til og merke noe kan jeg tenke meg. Gjorde seg godt de oppgraderingene. Og en liten rettelse, det er ikke R spoilern du har, R er litt større og mye tøffere, men uansett den vingen er fin som faen den også, jeg og en kamerat var akkurat og kjøpte slik spoilern og litt annet i sverige. Få tatt noen ortlige bilder av bilen da. Vask den, Og herregud du må senke den. høy som jule tre foran og litt lavere bak, orginalt..skjønner ikke hva volvo har tenkt på? Manuel kasse på 850 din?
  5. bare så du veit, sparkelt trekker vann. bytt hele skjermen du og få den lakkert om
  6. pusse er jo gøy :) puss puss så får du et nuzz
  7. Ja det er bare frontfanger nå, og få lakkert alt, og få kastet på 18 tum. og litt dekk på det, OGSÅ hører JEG T5.engine?
  8. Kan du ta mange bilder fra det omc treffet, det er noen som ikke får vært der skjønner du.
  9. hehe morsom fotosession. Men felgene var hakket bedre. Kjipt med punktering da gidt, og hvertfall ikke ha reservedekk osv, i orden. Disse felgene skal på prosjekt bilen?
  10. Kommer med nærmer opplysinger i kveld, eller ettermiddag, PS, Coiloversene er underveis i hvertfall. Og steinmetz fronten prøvde UPS og levere på døra for 30 min siden, men da var jeg i full sving på youtube med queen fra live aid 85- lett og la seg rive med og ikke høre ringeklokka gidt ;) Så de kommer tilbake på mandag.
  11. flott tråd nikolai! morsome bilder, den turer du tar, den høres utrolig spennende ut!
  12. Tusen takk for støtten. Kan gi dere beskjed hvordan det går i morgen, da blir en viktig tlf gjort. Og har faktisk noen posetive overaskelser kommede fortløpende i denne harde tiden for prosjektet.
  13. hvordan er det og bytte reg reim på en c20let?
  14. ta en gummihammer og bank den ut igjen og når du er fornøyd sparkl over, kjedligt når slikt skjer, men damer og bil vettu neidam gratulerer med dagen moncia, det er jo 8 Mars i dag!
  15. Gidder ikke og diskutere motor, her lenger, frekkt av deg bambo, Og JonasWS for støtten, regelverket er ikke helt slik, desverre. jeg får ikke motoren ved og betale moms og bot for 65 gang. motoren er beslag lagt, riktigt som bambo sier, staten sin eiendom. men jeg blir den første pers dem spør om jeg vil kjøpe den tilbake fikk jeg beskjed om. Dere kan følge striden på det juridiske forumet ( Bilforumet.no ) der blir det mer detaljer om hva som skjer.
  16. Bambo og alle dere andre, bare og glemme motoren, Synes det er rett og slett dårligt av deg og komentere dette, det er min motor, tar opp lån om jeg må, den skal jeg ha tilbake, Og jeg kommer til og slite ræva av det norske rettsytemet for dette!
  17. Går vel på auksjon om 3 måneders tid, da har jeg fått frist.
  18. Takk skal du ha, det er veldigt surt, men min skyld alt sammen, skulle ha undersøkt, men slike motorer med slik lav km og slikt orginal og bra stand er vanskligt og få tak i, så hadde helt enkelt ikke så god tid, så bare kjørte dagen etter den var funnet. Sån går det, Motor får jeg ikke tilbake, hvis jeg ikke da kjøper den tilbake, noe jeg ikke har penger til. + pluss bot og at jeg må tolle den inn.
  19. Som en god norman må vel jeg bite i det sure eplet denne gangen, jeg hviste litt for lite om import osv. Skulle undersøkt litt nærmere. Kan vel ikke avslutte prosjektet, (bilen er jo kuttet opp i biter) men en ting er sikkert, bilen kommer ikke og bli ferdig på lang lang tid, så takker for meg for en stund. Se så fin den var litt leit kan man si,
  20. Motoren er det da ikke mulighet og få tilbake, saken er behandlet av en stor tulling i traffikhore.as Norge, og jeg vil legge frem Jeg tar avstand fra Norges lover til de grader! Ser jeg ut som en jævla smugler? De hvet ikke hvor mye de har øddelagt for meg. Den motoren tar det meg år til og spare opp til igjen, og bøtene osv jeg får i tilleg tar det meg år og betale! Så jeg vil gjerne takke norges stat for et trivligt samarbeid og ødelegge mitt liv. Og spar meg for komentarer som "Du fikk som fortjent osv." Dere som kommer med disse komentarene hvet tydlighvis ikke en drit, håper dere opplever det samme engang. min måte og få ut litt ilske på! FAEN !!!!!!!!!!!!!Jævla tullinger!!!!!!
  21. fader tenkte over det når jeg lå og sov nå. Angrer litt nå gidt. den andre omegan da?
  22. Oppgitt er vel fornavnet... jeg la meg helt flat..ikke nubb sjangs, jeg var så snill man er når man får sukkertøy når man er liten, egentligt hadde jeg lyst og vri hodet av dem begge, tok tilogmed den ene tollern i hånden og sa hade, Hvem trenger advokat, når man har en far som er havarisjef og kan det meste juridisk og veldig flink til og snakke for seg, jeg prøvde og få tilbake skiltene til omega A på politi stasjon, pappa pratet vel med damen i 1 min, og snipp snapp snute hadde jeg skilta mine, ..... ja tårn ja, hmm. venter litt jeg, har ikke så mye penger for tiden skjønner du,, har litt bøter og betale, og må spare til en ny c20let og det tar vel et par år, med innkomsten min...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår