Mikkel Bruer Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 eeh skal greenrøret bli sånn? bare enn ting å si da "LOL" hahahaha.... kjører noen uker så er turboen rasert pga motrykk, hvor kommer d av da? haehaehahe! men strøken bil da :) ?? Tror kanskje wetterhus veit hva dem driver med. Er jo di som har bygd bilen til Paul som går på rudskogen. SÅ.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 hmm, Hvordan kommer gutta i kontakt med slike som er villige til og sponse motor og slikt a'? Hvis dde gjør det da, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 hmm, Hvordan kommer gutta i kontakt med slike som er villige til og sponse motor og slikt a'?Hvis dde gjør det da, Sponsing? mener du siden han bare sender vekk bilen til ommbygging? Isåfall så betaler'n bare alt selv...han lever for den bilen :P Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Åhh ja.. sånn det funker ;) Hehe, Veit du ca pris på slik`t? Altså motorbygg , girkasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeg tipper 200 for motor (600hk->), 100 for resten. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 tosk: Har du bilder av gren som er bedre en dette, med tanke på fine buer og like lange rør og ikke minst optimal lengde, Veit "du" hvor lange røra optimalt for en 2.3 - 2.5 liter skal være. Når du kan si at dette gir mottrykk? hvorfor de da?. Det er vel en trang turbin som oftest gir høyt mottrykk med ras som følge. rett meg hvis eg tar feil. mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 ?? Tror kanskje wetterhus veit hva dem driver med. Er jo di som har bygd bilen til Paul som går på rudskogen. SÅ.. tror di vet hva di holder på med.tror di står for en del motormessig hos paul,kanskje alt.men bilen er vell mest han selv som har herjet med ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 tror di vet hva di holder på med.tror di står for en del motormessig hos paul,kanskje alt.men bilen er vell mest han selv som har herjet med ;) Jeg sa jo det..di har stått for ALT mottormessig med bilen til Paul =) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Åhh ja.. sånn det funker ;) Hehe,Veit du ca pris på slik`t? Altså motorbygg , girkasse Det vet jeg ikke...kan jo alltids høre med han :P Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 eeh skal greenrøret bli sånn? bare enn ting å si da "LOL" hahahaha.... kjører noen uker så er turboen rasert pga motrykk, hvor kommer d av da? haehaehahe! men strøken bil da :) Du spøker nå vel??? drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 jeg ville tro at man vil ha så korte rør som mulig for å få mindre turbo-lag, eller har ikke det så mye å si? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 jeg ville tro at man vil ha så korte rør som mulig for å få mindre turbo-lag, eller har ikke det så mye å si? Du skal ha sånn lengde at avgasspulsene trffer til riktig tid. Mer spesifikt får noen som har peiling skrive;) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg