dezvipe Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Slik så den ut dagen jeg kjøpte den: Slik er den nå (dvs. før jeg smalt den litt i fronten): Og her er den bakfra (jada masa, lexuslykter er smak og behag!): Har mye planer, men har for tiden spart til tur til Magaluf til sommeren! Turen er nå betalt, må bare spare opp ca. 5000 i lommepenger (får 5000 til i feriepenger fra jobben), også skal penger brukes på bil, bil og atter bil. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 du er vel ikkje intr i ein bakluke vinge til golf 3?? skal kansje selge den sidan eg fekk feil tilsendt. litt OT. magaluf er konge. var der for 2 år sida og vil gjerne tilbake. kor skal dere sove henn?? me hold til på sol y vera, kanon plass og kanon utsikt og. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2283 :titties: Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 dette er vel det feteste hittil: http://www.mailworkz.com/images/templatesample/golf/golfequipment.gif :D Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 dette er vel det feteste hittil: http://www.mailworkz.com/images/templatesample/golf/golfequipment.gif :D hehe, ja... btw, må vel slenge inn bilde av den nye sportsgrillen min med det samme: on topic: utrolig mange fete golfer her... har mest sansen for 3'er golfen tror jeg ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Work In Progress :) Si fra om noen har litt ekstra lakk til overs ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Min 98 Golf3 1,6 Joker. Det som er gjort: emblemfri grill, golf4 lykter klarglass grøftelys/frontblinkers og vr6 spoiler. Følgende skal gjøres: Gewinde (innkjøpt), Keskin 9x16 (innkjøpt), skinntrekk (innkjøpt) og litt anlegg og diverse Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Da var nye baklykter, frontblinkers og sideblinkers montert. Derfor: nye bilder:D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jeg er også x-gti 8v eier, akkuratt som olehenri..legger ut noen bilder av den.. (95mod gti edition) Kjempe bil, liker denne virkelig. Pen :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 @_buzz_; Vet du om gamle-Golfen din har gått i Sogndal før eller etter du kjøpte den..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 her er min, dååårlig bilder up in this..93mod golf Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 @_buzz_;Vet du om gamle-Golfen din har gått i Sogndal før eller etter du kjøpte den..? Det går en i Årdalstangen som er helt identisk...... samme motor også :driving Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 @_buzz_;Vet du om gamle-Golfen din har gått i Sogndal før eller etter du kjøpte den..? jeg kjøpte bilen hos en kar fra sogndal... solgte den 6-7 mnd etterpå, med gevinst! Kjempe bil, liker denne virkelig. Pen takk takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Det går en i Årdalstangen som er helt identisk...... samme motor også :driving har du mulighet og legge inn bilder av den?? tviler på det er den jeg hadde, for den solgte jeg til østlandet et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jeg kjøpte bilen hos en kar fra sogndal...solgte den 6-7 mnd etterpå, med gevinst! Aha. mente den virket kjent, ja.. Gøran sin gamle.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg