Gå til innhold

Hvor skal jeg kjøpe vannpumpe til Magdaen min?

Ranger emnet


jimmen

Anbefalte innlegg

1. Vi har et strøkent Mazda merkeforum her. Bruk det! :)

2. Jeg kjøpte vasspumpe på Mekonomen til 495kr. Bugatti og greier :D

3. Hadde jeg tenkt meg om hadde jeg venta litt og gått på Biltema, for det er IKKE møkk, og kosta 150-250kr for samme skiten.. Det var i mitt tilfelle da. Noen ganger må du betale for å få lokal service.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men fy fader for en pris! 495kr!

Hvis du synes det er så dyrt, så lager du en CNC-maskin fra malm du selv har utvunnet fra åsen og deretter freser du ut en form på CNC-maskinen; denest går du ut i Guds frie natur og leter frem noe råaluminium i passende mengde som du selv smelter på et bål og heller oppi formen du har laget; dermed er pumpehuset klart. Så bygger du opp en dreiebenk av samme malmen du laget CNC-maskinen av, og dreier deg ut et reimhjul og en aksel fra nikkel- og kromium-anriket malm. Ikke glem kulelager-kulene som lages fra flytende stål på flerfoldige tusen grader som sprøytes inn et elektromagnetfelt-laget zero-gravity-kammer fra en presisjonsdyse istand til å sprøyte ut så og så mange mikroliter flytende stål. Dernest injection-støper du impelleren i en CNC-frest form fra plast du egenhendig har produsert fra råolje hentet opp fra din egen oljeplattform ute på stor-havet. Så gjenstår det bare å plante et gummi-tre fra hvilket du utvinner rågummi som igjen viderebegandles til å kunne brukes som tetteringer. Husk også å lage et kraftverk slik at maskinene dine går, og pass på å ikke brekke ryggen i gruva der du må utvinne jernmalm, nikkel, kromium, kobber (til kraftverkets generatorer og annet elektrisk utstyr), råaluminium og annet grunnstoff man trenger.

 

Synes du en lusen femhundrings er for dyrt så tenk på hvilket slit hundretusenvis av mennesker igjennom tiervis av generasjoner må igjennom bare for å få tak i råmaterialene man bruker til denne tilsynelatende enkelt oppbyggede komponenten. På tide med en reality-check.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er så dyrt, så lager du en CNC-maskin fra malm du selv har utvunnet fra åsen og deretter freser du ut en form på CNC-maskinen; denest går du ut i Guds frie natur og leter frem noe råaluminium i passende mengde som du selv smelter på et bål og heller oppi formen du har laget; dermed er pumpehuset klart. Så bygger du opp en dreiebenk av samme malmen du laget CNC-maskinen av, og dreier deg ut et reimhjul og en aksel fra nikkel- og kromium-anriket malm. Ikke glem kulelager-kulene som lages fra flytende stål på flerfoldige tusen grader som sprøytes inn et elektromagnetfelt-laget zero-gravity-kammer fra en presisjonsdyse istand til å sprøyte ut så og så mange mikroliter flytende stål. Dernest injection-støper du impelleren i en CNC-frest form fra plast du egenhendig har produsert fra råolje hentet opp fra din egen oljeplattform ute på stor-havet. Så gjenstår det bare å plante et gummi-tre fra hvilket du utvinner rågummi som igjen viderebegandles til å kunne brukes som tetteringer. Husk også å lage et kraftverk slik at maskinene dine går, og pass på å ikke brekke ryggen i gruva der du må utvinne jernmalm, nikkel, kromium, kobber (til kraftverkets generatorer og annet elektrisk utstyr), råaluminium og annet grunnstoff man trenger.

 

Synes du en lusen femhundrings er for dyrt så tenk på hvilket slit hundretusenvis av mennesker igjennom tiervis av generasjoner må igjennom bare for å få tak i råmaterialene man bruker til denne tilsynelatende enkelt oppbyggede komponenten. På tide med en reality-check.

 

hehe. den var litt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er så dyrt, så lager du en CNC-maskin fra malm du selv har utvunnet fra åsen og deretter freser du ut en form på CNC-maskinen; denest går du ut i Guds frie natur og leter frem noe råaluminium i passende mengde som du selv smelter på et bål og heller oppi formen du har laget; dermed er pumpehuset klart. Så bygger du opp en dreiebenk av samme malmen du laget CNC-maskinen av, og dreier deg ut et reimhjul og en aksel fra nikkel- og kromium-anriket malm. Ikke glem kulelager-kulene som lages fra flytende stål på flerfoldige tusen grader som sprøytes inn et elektromagnetfelt-laget zero-gravity-kammer fra en presisjonsdyse istand til å sprøyte ut så og så mange mikroliter flytende stål. Dernest injection-støper du impelleren i en CNC-frest form fra plast du egenhendig har produsert fra råolje hentet opp fra din egen oljeplattform ute på stor-havet. Så gjenstår det bare å plante et gummi-tre fra hvilket du utvinner rågummi som igjen viderebegandles til å kunne brukes som tetteringer. Husk også å lage et kraftverk slik at maskinene dine går, og pass på å ikke brekke ryggen i gruva der du må utvinne jernmalm, nikkel, kromium, kobber (til kraftverkets generatorer og annet elektrisk utstyr), råaluminium og annet grunnstoff man trenger.

 

Synes du en lusen femhundrings er for dyrt så tenk på hvilket slit hundretusenvis av mennesker igjennom tiervis av generasjoner må igjennom bare for å få tak i råmaterialene man bruker til denne tilsynelatende enkelt oppbyggede komponenten. På tide med en reality-check.

Bra sagt :D

 

vurdert å bli politiker?

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel sei meg einig med garrasjen. 495 blanke norske kroner er vel ikkje noko upris for ei vannpumpa. men viss da skulle visa seg å vera 1/4 av verdien på bilen for eksempel så forstår eg jo problemet. blah blah blah

 

 

herregud sier jeg bare! for et forum.. mye mere idioter som tror de er store å tøffe her en der jeg vanligvis bruke å henge.. HERREGUD!!!! at admins eller mods ikke gjør noe med dette.. driitforum.. er ingen grunn til å gi meg warn eller bann for dette.. jeg lever livet mitt å sier ifra når det trengs! når jeg sier dette mener jeg ikke BARE den jeg har qoutet. jeg har tittet i hele forumet så og si.. bare dritprat og utidighet! nei og nei... har jeg vert mod eller admin, da hadde det ikke blitt noen utidigheter.. men for guds skyld! ikke la meg bli det.. har vert det før og er drit kjedelig synes jeg.. liker å være medlem jeg..! men, OPPFØR DERE SOM MANNFOLK! ikke noen småunger som tror de er noe...

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker egentlig at jeg også syns at 500 kr var mye da jeg var 16.. så prøv å sett dere i hans situasjon da... 500 kr var halve stipendet mitt det..

Mazda 626 2.0i 16v combi -88

x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert)

x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket)

x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår