Gå til innhold

Lakkering i Tromsø/Troms

Ranger emnet


mr.jenssen

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt lakkert noen greier på Golfen min til våren, en bakluke, panelet under bakluka, ei takluke...evt ene bakre sidepanelet (skal muligens sveise inn alutanklokk)...

Noen som lakkerer i Tromsø/Troms, eller vet av noen som gjør sånt billig? Jeg vurderte å lakkere selv, men har ingen plass å stå...:(

 

Blir svært takknemlig for tips!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen golf du har. Kan ikke påstå å ha sett den før, hvor i Troms/Tromsø holder du til?

 

ang lakk så er det ikke spesielt mange som lakker privat, og de jeg har hørt som gjør det er styggdyr og ekstremt opptatt.

Finnes mange lakkverksteder, kan anbefale deg å høre med noen litt utenfor byen. Lunheim lakk, oldervika lakk ellerno. De er sikkert billigere.

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jeg bor på Tomasjord, men har studert et par år i Trondheim...bilen er dessuten vinterlagret i garasje. Den dukker vel opp i bybildet igjen til våren:) Men jeg har kjørt rundt et par år med den her før jeg dro til T.heim...

 

Okei, får bare satse på å høre litt rundt på pris...

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi trenger flere ildsjeler som tar initiativ til treff etc, ellers spår jeg en rask død over vacn tromsø.

(melder meg ikke frivillig fordi jeg er usikker på om det blir vag på meg videre. Eller bil i det hele tatt for den saks skyld)

 

Skal prøve å få han til å dra i gang et lite meet no snart slik at vi i plenum kan få avtalt evt fast dag for treff. For eksempel første helg i hver mnd..

 

Ka du trur?

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at helgene ikke er det lureste...man har kanskje besøk, er på hytta eller ellers bortreist, så blir lett til at mange er borte. I ukene er det lettere - da er jo folk i byen for jobb o.l.

Jeg stemmer for mandager da jeg er fryktelig opptatt ellers i uka. Har ikke fått skrudd en skrue på Golfen på 1/2 år - sier litt om hvor hektisk jeg har det!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår