Gå til innhold

Chris sitt prosjekt

Ranger emnet


Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Komikere.. Hehe.. Skal ikke noe mer på den nå.. Hvis det er igjen noe av feriepengene etter at jeg har kjøpt med mikser og cd-spillere, så kan det hende at jeg lakkerer de svarte leppene foran og bak.. Men, det er bare KANSKJE.. Hehe.. Men aller først så må jeg få bytte v. frontlykt, for hele glasset har sprukket tvers over på tre steder.. #%¤&!...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo.. Har sett deg i bilen flere ganger på Jessheim, synes det så ut som den var høy som et fjell, sikkert pga store felger (som forsåvidt var stilige!) men blir spennende å se den nå når den har blitt sluppet litt ned! ;)

 

Men forresten, hvor mye betalte du for denne bilen egentlig? Og hvor mye solgte du den røde for? Driver å drømmer om en golf IV selv jeg nå! Meeeen... det var de penga da! :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. Har sett deg i bilen flere ganger på Jessheim, synes det så ut som den var høy som et fjell, sikkert pga store felger (som forsåvidt var stilige!) men blir spennende å se den nå når den har blitt sluppet litt ned! ;)

 

Men forresten, hvor mye betalte du for denne bilen egentlig? Og hvor mye solgte du den røde for? Driver å drømmer om en golf IV selv jeg nå! Meeeen... det var de penga da! :)

Sorry OT chris.. Men Fred_stian jeg skal jo kansje selge bilen min;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. Har sett deg i bilen flere ganger på Jessheim, synes det så ut som den var høy som et fjell, sikkert pga store felger (som forsåvidt var stilige!) men blir spennende å se den nå når den har blitt sluppet litt ned! ;)

 

Men forresten, hvor mye betalte du for denne bilen egentlig? Og hvor mye solgte du den røde for? Driver å drømmer om en golf IV selv jeg nå! Meeeen... det var de penga da! :)

 

Stemmer nok det, den var HØØØØY før jeg senket den.. Litt lavere nå ;)

Denne fikk jeg prutet ned til 101.000 f. reg.. Forlangte 110k + reg.. Den gamle fikk jeg igjen 110k for uten stereo.. Og den er ikke lenger like pen :( Fins mange billige Golf IV på markedet nå, så er bare å gi skambud på mange, så får du nok tilslag på en til slutt..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen, pen!

 

Har du noen bilder av den gamle (det virker på noen her som om det var litt styling på den :D)?

 

Forresten, synes jeg at Golf IV uten styling er råpent :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen, pen!

 

Har du noen bilder av den gamle (det virker på noen her som om det var litt styling på den :D)?

 

Forresten, synes jeg at Golf IV uten styling er råpent :)

 

Nja, det var da litt.. Hehe..

 

Par her..

 

DSC00042.jpg

 

DSC00041.jpg

 

DSC00038.jpg

 

DSC00031.jpg

 

golf2.jpg

 

DSCF2045_.jpg

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har:) Så den på Hamar idag. Gratulerer med 2. plass på "db-dragen", eller hva jeg skal kalle det;)

 

Jo, takk :) Var det du som sto å prata med Johan i den svarte 2'er Golf'n? Som aldri dro? Hehe..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen til Hamar var ikke helt bortkastet likevel.. Johan (yosh_jt) og jeg fant ut at vi skulle prøve oss på dB-drag.. Igrunn bare for å teste hvir høyt vi spilte, men det endte med at Johan kom på 1. plass og jeg på 2. plass.. Slått med LUSNE 0.2 poeng..

 

Reultatene våre ble, Johan: 135.5dB og Chris: 136.4dB.. Han vant nok litt på styling og div.. Med øko. front.. Hihi..

 

Men artig var det..

 

Emma.jpg

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk :) Var det du som sto å prata med Johan i den svarte 2'er Golf'n? Som aldri dro? Hehe..

Hehe, det var nok Linda det (om det var 2 jenter) Er nok av det motsatte kjønn jeg:rolleyes: Satt på med den burgunderrøde 3'er Golf'en som fikk 3. plass på db-draget.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var nok Linda det (om det var 2 jenter) Er nok av det motsatte kjønn jeg:rolleyes: Satt på med den burgunderrøde 3'er Golf'en som fikk 3. plass på db-draget.

 

Åhh.. Hehe.. Bare så signaturen din.. Hehe.. Hvor høyt spilte han som kom på 3. plass?

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår