Gå til innhold

Chris sitt prosjekt

Ranger emnet


Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Har hørt at den sparkelen fungerer helt fint og har sett resultatet av andre ting hvor samme sparkel har blitt brukt, og det så pent ut det! Dro av filten og pusset ned det som satt igjen, så er ingen fare ;)

Ja ble jo kjempepent! Du har all grunn til å være fornøyd :) Men neste gang ville jeg gått for plastic padding sin sparkel. Selges på europris (!).. :)

 

Hva er neste plan nå da?

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ble jo kjempepent! Du har all grunn til å være fornøyd :) Men neste gang ville jeg gått for plastic padding sin sparkel. Selges på europris (!).. :)

 

Hva er neste plan nå da?

 

Hmm, oki.. Prøve å bruke det på den andre stolpen da.. Tar vel den imorgen tenker jeg.. Neste plan? Bytte ut 'talartutene' i dørene til 6,5".. Så tror jeg faktisk ikke at jeg gidder mer.. Kanskje selge den.. Vi får se!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge... igjen?

hmf.. du er meg en ubestemt en du! blitt smittet av Byttesyndromet til Kenth el?

:)

 

Vi får se.. Jeg er jo en liten 'skap Honda-fanatiker', så det frister litt med en sånn en igjen..

 

Sikler MAX på Hans sin gamle, http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1090068 .. Men litt stiv pris enda.. Denne er jeg litt keen på også.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1083320.. Men men, vi får se.. :well

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se.. Se om jeg ikke legger den ut og prøver etterhvert.. Det sykeste er jo at jeg får billigere forsikring på en VTi (160hk) enn på Golf jeg har nå.. Hehe..

 

Mye betaler du på golfen a?

Jeg betaler 7000 i året med full kasko på min GTI

Ikke så mye det

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår