Gå til innhold

Chris sitt prosjekt

Ranger emnet


Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Hæ, ere meg det er snakk om eller?? :hvaskjera

Haha...Skal prøve å karre meg nedover, har altfor mye å gjøre om dagen...Dohh...:shake

 

Btw. Chriz, klem på med spacere!!! Gjør mye med utseendet bare det... :)

 

Du er aldri for gammel!! Hehe.. Vurderer å gjøre det.. Men hvor store?

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du ække gammal du Anders, ikke enda ihvertfall! ;) Hehe, neeeida.. Du er så ung atte...holder deg bra du! :thumb

 

Ses vi imårra da karer? Ta en prat og hilse på Chris..;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kjedet meg igår, så tenkte jeg skulle felle inn diskantene i A-stolpen..

 

Brukte denne type polyestersparkel..

DSC00355.jpg

 

Stolpen:

DSC00356.jpg

 

Og koppen som diskanten sitter i:

DSC00358.jpg

 

Skjærte deretter ut hull som koppen sitter i.. Tok ikke noe bilde av det hullet, men tok et annet et.. Jeg har tydeligvis aldri fått med meg det at små barn aldri skal leke skarpe kniver, så da var det bare å finne frem Tom & Jerry..

DSC00360.jpg

 

Når huller var stort nok, prøvemonterte jeg koppen for å finne ut hvilken vinkel jeg skulle ha og festet den med litt sparkel på baksiden..

DSC00361.jpg

 

La deretter sparkel rundt koppen og oppover hele stolpen, da denne skal pusses og lakkes.. Tok ingen bilder underveis der, for hadde henda fulle av sparkel, men det ble til slutt seende ut sånn..

 

DSC00362.jpg

 

DSC00363.jpg

 

DSC00364.jpg

 

DSC00365.jpg

 

DSC00366.jpg

 

Ferdig pusset:

DSC00367.jpg

 

Ferdig grunnet:

DSC00368.jpg

 

Ferdig lakkert:

DSC00369.jpg

 

Til slutt ble det seende ut sånn:

 

DSC00371.jpg

 

DSC00372.jpg

 

DSC00373.jpg

 

DSC00376.jpg

 

Skal trekke den i svart skai eller alcantra.. Litt usikker enda..

 

Takk for tilbakemeldinger på forhånd ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Spacere Chr|s.... vet ikke hva du har plass til, men jeg kjører med 20 mm bak og 10 mm foran.

 

Hvilke felgdimmer har dere da gutar? Eller har ikke det noe å si kanskje...

 

Ikke meninga og fucke opp tråden din altså, men lurer på dette jeg også.. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som da skrevet tidligere, har jeg da 10 mm spacere foran og 20 mm bak. kjører da med felger av dim 7,5x18 et35 med 225/40-18 dekk.

 

Er det noen problemer med at det går inni noe da? Med 10mm foran og 20mm bak? Var akkurat det jeg tenkte å bestille:) Jeg har samme felgdim, bare ET38 isteden.

Ville du hatt tykkere spacere?

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoy

Hagmanns sparkel er meget dårlig. Du bør ikke bli sjokkert om dette skulle sprekke opp eller få synk der du har lagt mere sparkel enn andre steder. (bare en heads up).

 

Ble kjempepent og så jo enkelt og greit ut og :) Menneh.. la du sparkel rett oppå filt? hehe

 

Har hørt at den sparkelen fungerer helt fint og har sett resultatet av andre ting hvor samme sparkel har blitt brukt, og det så pent ut det! Dro av filten og pusset ned det som satt igjen, så er ingen fare ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meninga og fucke opp tråden din altså, men lurer på dette jeg også.. Noen som vet?

 

Jeg har 8,5x19, ET35 og har kun få mm igjen fra felgkanten til støtdempertårnet.. Så vil nok tro at det er rimelig nærme maks.. Men med spacere så kommer de jo selvsagt lengre ut.. Vurderer å kjøpe 20mm spacere bak og ingenting foran, for er fornøyd med bredden foran..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår