Chriz CivicMan ;) Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hæ, ere meg det er snakk om eller?? :hvaskjera Haha...Skal prøve å karre meg nedover, har altfor mye å gjøre om dagen...Dohh...:shake Btw. Chriz, klem på med spacere!!! Gjør mye med utseendet bare det... :) Du er aldri for gammel!! Hehe.. Vurderer å gjøre det.. Men hvor store? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Du ække gammal du Anders, ikke enda ihvertfall! ;) Hehe, neeeida.. Du er så ung atte...holder deg bra du! :thumb Ses vi imårra da karer? Ta en prat og hilse på Chris..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Kjøp Spacere Chr|s.... vet ikke hva du har plass til, men jeg kjører med 20 mm bak og 10 mm foran. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Kjøp Spacere Chr|s.... vet ikke hva du har plass til, men jeg kjører med 20 mm bak og 10 mm foran. Samme som jeg har oxo... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hvilke felgdimmer har dere da gutar? Eller har ikke det noe å si kanskje... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Halla chris! Grattis med 2. plass i hemma konk! Det fortjente du :D Synes du skal kjøpe deg noen spacere.. så det fyller ut.. Også synes jeg at du skal finne noen 17-18-19" felger brukt til meg! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Takk for turen Chriz... :D Hjula dine ser grisestore ut når bilen er i fart!!! Fikk med et speil på kjøpet her men.....:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Takk for turen Chriz... :DHjula dine ser grisestore ut når bilen er i fart!!! Fikk med et speil på kjøpet her men.....:roll: Alltid koselig å kjøre med deg :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kjedet meg igår, så tenkte jeg skulle felle inn diskantene i A-stolpen.. Brukte denne type polyestersparkel.. Stolpen: Og koppen som diskanten sitter i: Skjærte deretter ut hull som koppen sitter i.. Tok ikke noe bilde av det hullet, men tok et annet et.. Jeg har tydeligvis aldri fått med meg det at små barn aldri skal leke skarpe kniver, så da var det bare å finne frem Tom & Jerry.. Når huller var stort nok, prøvemonterte jeg koppen for å finne ut hvilken vinkel jeg skulle ha og festet den med litt sparkel på baksiden.. La deretter sparkel rundt koppen og oppover hele stolpen, da denne skal pusses og lakkes.. Tok ingen bilder underveis der, for hadde henda fulle av sparkel, men det ble til slutt seende ut sånn.. Ferdig pusset: Ferdig grunnet: Ferdig lakkert: Til slutt ble det seende ut sånn: Skal trekke den i svart skai eller alcantra.. Litt usikker enda.. Takk for tilbakemeldinger på forhånd ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hoy Hagmanns sparkel er meget dårlig. Du bør ikke bli sjokkert om dette skulle sprekke opp eller få synk der du har lagt mere sparkel enn andre steder. (bare en heads up). Ble kjempepent og så jo enkelt og greit ut og :) Menneh.. la du sparkel rett oppå filt? hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Kjøp Spacere Chr|s.... vet ikke hva du har plass til, men jeg kjører med 20 mm bak og 10 mm foran. Hvilke felgdimmer har dere da gutar? Eller har ikke det noe å si kanskje... Ikke meninga og fucke opp tråden din altså, men lurer på dette jeg også.. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Som da skrevet tidligere, har jeg da 10 mm spacere foran og 20 mm bak. kjører da med felger av dim 7,5x18 et35 med 225/40-18 dekk. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Som da skrevet tidligere, har jeg da 10 mm spacere foran og 20 mm bak. kjører da med felger av dim 7,5x18 et35 med 225/40-18 dekk. Er det noen problemer med at det går inni noe da? Med 10mm foran og 20mm bak? Var akkurat det jeg tenkte å bestille:) Jeg har samme felgdim, bare ET38 isteden. Ville du hatt tykkere spacere? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 HoyHagmanns sparkel er meget dårlig. Du bør ikke bli sjokkert om dette skulle sprekke opp eller få synk der du har lagt mere sparkel enn andre steder. (bare en heads up). Ble kjempepent og så jo enkelt og greit ut og :) Menneh.. la du sparkel rett oppå filt? hehe Har hørt at den sparkelen fungerer helt fint og har sett resultatet av andre ting hvor samme sparkel har blitt brukt, og det så pent ut det! Dro av filten og pusset ned det som satt igjen, så er ingen fare ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ikke meninga og fucke opp tråden din altså, men lurer på dette jeg også.. Noen som vet? Jeg har 8,5x19, ET35 og har kun få mm igjen fra felgkanten til støtdempertårnet.. Så vil nok tro at det er rimelig nærme maks.. Men med spacere så kommer de jo selvsagt lengre ut.. Vurderer å kjøpe 20mm spacere bak og ingenting foran, for er fornøyd med bredden foran.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg