CumsteR Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Men de som bygger værst har jo bare turteller og speedometer... Da har de datasprut som kutter hvis ting blir for varmt eller noe ikke er som det skal... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Men de som bygger værst har jo bare turteller og speedometer... Da har de datasprut som kutter hvis ting blir for varmt eller noe ikke er som det skal... De fleste jeg har sett med kraftige ombyggede biler har minimum oljetrykk, ladetrykk og ofte bredbåndslambda også. Dette er målere jeg personlig ansér for et absolutt minimum hvis man er sånn nogenlunde halv-seriøs; og disse er spesielt viktige hvis vi snakker om en motor som er konvertert fra N/A til FI; i en slik motor kan ting plutselig skli langt til helvete på veldig kort tid. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolonko Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 viss du har 0,8 - 0,9 i vakum når du står på tomgang vil eg no påstå at du har eit tett og godt innsugssystem. om ikkje målaren e av den mest korrekte typen så kan det no vera at din motor e i bedre stand å ikkje målaren som visa feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 VDO har vel kvalitetsmålere uten mye bling, bling og prisen ligger på rundt 700kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg