makann Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Turbokit selges (har gått under 5timer, selges for å nedbetale gjeld :eek: ), passer til b16,b18, etc hondamotorer. (om ønsket kan dette også monteres for en billig penge. kan selge i deler f.eks bare turbo, bare intercooler osv. Kitet er rated til 650WHP. her er delene som følger med kitet. Send meg en pm for mer info, pris og tlf nr. kitet montert: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 dette anbefales meget sterkt =) du vil ikke angre på dette kjøpet og vil merke forskjell heh Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelroger Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Så jo bare dritfett ut;) Mye for turbo?? Og intercooler? Noe du har tenkt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 b20? Er det da snakk om Volvo B20 eller har også honda en B20 motor? *må bare spørre da jeg er uviten om saken og vet bare at jeg har en B200? i Herjebilen *Volvo 360* Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Men mindre Volvos B20 har nøyaktig lik eksosflens som Hondas B-serie-motorer tviler jeg sterkt på at dette passer. T63-kompressorhjul må være sjeldne saker; første gangen jeg har hørt om dette (!). Ellers er dette virkelig top-notch utstyr; ingen tvil om at deler fra Full-Race er noe av det aller beste man kan kjøpe til Honda. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Men mindre Volvos B20 har nøyaktig lik eksosflens som Hondas B-serie-motorer tviler jeg sterkt på at dette passer. T63-kompressorhjul må være sjeldne saker; første gangen jeg har hørt om dette (!). Ellers er dette virkelig top-notch utstyr; ingen tvil om at deler fra Full-Race er noe av det aller beste man kan kjøpe til Honda. sorry Øyvind..bomma på tastaturet. korrekt er t3-t67 den er nå rettet..hehe Er nok ikke til volvo nei hehe..men turbo og intercooler er jo universalt.. beste hadde vært å selge alt, men send meg pm dere som er interresert i deler. så kan vi komme fram til en avtale ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 BUMPER oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Obs obs! Dette røsker i ballene! Burde selges med nyrebelte for å holde innmaten på plass! Løp og kjøp :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 er dette kunn til vtech? sender du pm for pris osv? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 er dette kunn til vtech? sender du pm for pris osv? VTEC Devil ikke vetech Ja dette kittet er beregnet til honda sine VTEC motorer. Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 VTEC Devil ikke vetechJa dette kittet er beregnet til honda sine VTEC motorer. japp, men visse deler kan alikevel brukes på andre biler. feks turboen, intercooleren wastegaten og dumpen... pipingen kan vel med litt modifikasjon brukes på andre biler.. Manifolden bør brukes på B-serie motorene, da fullrace ikke anbefaler å sveise om flensene, det går da utover garantien på dette.. et alternativ for de som synes turboen er for stor, er å kjøpe kitet selge turboen og kjøpe en mindre t3-t04 til en billigere penge...da går man også i litt økonomisk overskudd.. den blir da nedgradert til steg 1. og motor karakteren blir litt mer sivilisert... :eek: send meg en pm, Kitet går billig, I forhold til hva dette koster å få hjem til Norge. Her er hva man kan forvente seg av kitet(husk motoren skal også tunes så dette er ingen garanti:) This kit is dyno proven! At 5psi on pump gas, this kit put down 284whp! At 11psi, this kit put down 354whp! The following parts were used to with the stage 3 kit: - Stock GSR block (1,8l) - 3mm head gasket - ARP headstuds - Edlebrock IM - 3" Thermal Exhaust, - 720cc injectors - Walboro 255lph fuel pump - Hondata S100. Dette er en relativt stock motor med stock innmat. ------------------------------------------------------------------------ fortsatt samme type motor(1,8l), men med smidd innmat. porting og ventiler er stock. bare litt oppjustert trykk..hehe Performance examples: Stock GSR bore 9:1 CP pistons Full-Race rods Full-Race ProStreet T3 turbo manifold 3.0 in. downpipe 4.0 in. JouleSpeed exhaust Aftermarket intake manifold dynochart: Dette er da på forhjulene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Bumper meg til topps :cocain: .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Norske bilentusiaster er antakeligvis ganske skeptiske til å kjøre denne kjempeturboen med 67 millimeters innløp; her på berget er man jo værst i by'n med en 50-trim T04 ;) Men at T04 R-trim-hjulet som vi også kjenner som "T67" er svært kapabelt er det neppe noen som tviler på; matchet med et P-trim-eksoshjul klemt inn i et maskinért 0.82 A/R T3 turbinhus (les: Full-Race "H.O."-spesifiséring) tipper man med den største letthet 700 hester på hjula. Det finnes sågar folk som kaster Garrets GT4088'ens kompressorhjul på dynga for å istedenfor bruke dette; dét kaller jeg et kvalitesstempel (eller var det "rett verktøy til rett jobb?). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Pris på grenrør og downpipe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Pris på grenrør og downpipe? PM sendt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg