makann Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Selger også kun manifold, bud ønskes. passer til b serie honda. turboer med t3 eksosflenser. edit turbo er solgt. selger resten av kitet for 22.000kr du trenger da kun en t3 type turbo for å få dette til å fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Bump.. :thumb again bump.. :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Bump.. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Noen fler "monterte" bilder av turbokit. Kit uten turboen 18.000kr :rolleyes: for dyrt eller? ingen som vil oppgradere hondaen sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 hadde jeg bare hatt penger så ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hadde jeg bare hatt penger så ;) Ja, er synd at det er eneste betalingsmåte...kan ikke akkurat ta betalt i 18.000 fisk?? HEHE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hvor mye skal du ha for ic`en? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hvor mye skal du ha for ic`en? pm sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ja, er synd at det er eneste betalingsmåte...kan ikke akkurat ta betalt i 18.000 fisk?? HEHE. kan du ta natura? selger rompa mi til nød for dette kitet her ;) *kødda* Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har du info om IC`en? hvor kjøpte du den? internett sie? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 kan du ta natura? selger rompa mi til nød for dette kitet her ;) *kødda* hadde du vært blond m store pupper skulle jeg vurdert d..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hadde du vært blond m store pupper skulle jeg vurdert d..hehe tror jeg sliter akkurat der... kan få mora mi som betaling isteden? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 tror jeg sliter akkurat der... kan få mora mi som betaling isteden? =) HAHAHA...hehe.. okai da.. deal.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg