Azzido Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 HAHAHA...hehe.. okai da.. deal.. hehe hvordan skal vi fikse dette da? skal jeg sende ho i oppkrav til deg? som en slags forskuddsbetaling, når du får ho så sender du kitet til meg? men retur adresse på morra mi finnes ikke... ikke noe reklamasjonsrett der ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Okay, da får jeg kjøre auksjon på deler. Manifold. gi bud. piping gi bud. tial wastegate 44mm(1bar fjær) gi bud. tial blow valve 50mm gi bud oljeslange inn. gi bud returslange. gi bud F-R klemmer. gi bud Prøv å hold prisene litt seriøse, beste bud vinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Bump!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_LiFe_ Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 1000kr for wastegate Siter Lotus Omega Nr 483 Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs 259seller Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 kan gi 3000 for wastgate`n alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 skal ha for manifold å turbo ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 skal ha for manifold å turbo ? Gravd opp gammal post fra februar??? Alt er solgt....folkens dere må være tidligere ute...jeg leiker ikke lager her.. dette forklarer pm på intercooler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg