Gå til innhold

Priser hos sharif

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by hercem

I går kjøpte dama 4 stk Hankook 185/60-14 piggdekk for kr 2650,- omlagt på bilens felger hos Sharif's.

 

Hankook er da verdens mest tvilsomme dekk... De selger de for 670 kr hos de jeg handla dekk hos...

 

(blir 30 kroner dyrere det gitt :P )

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

 

Hankook er da verdens mest tvilsomme dekk... De selger de for 670 kr hos de jeg handla dekk hos...

 

(blir 30 kroner dyrere det gitt :P )

 

30 kroner fra eller til spiller liten rolle for meg(Editert: Trodde du mente det var dyrere hos Sharif's. Ser nå at de er 30 kr dyrerere der du kjøpte dekk)

 

 

Jeg skrev innlegget fordi jeg vil informere andre som muligens lurte på det samme som meg. Jeg skrev ikke innlegget fordi jeg skulle fremheve hvem som er den billigste dekkforhandleren. Dessuten var prisen jeg oppga inkludert nye ventiler. Vet ikke om det er standard, men tror dama sa det kostet kr 50,- ekstra. Skjønner ikke hvorfor du gidder å skrive et så lite informativt innlegg. Det hadde vel holdt for deg å skrive at du ikke liker Sharif's? Kunne i det minste sagt hvem du kjøpte dekk hos og hvorfor Hankook er de mest tvilsomme dekkene. Funker greit på CRX'en og prisen var det viktigste kriteriet for meg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

okey. men sender dem ut også? da er det kanskje like greit å finne noen her i mitt nærområde istedenfor da eller? blir vel plutselig 4000 kr med dekk og sending vel..

 

De sender ikke trur jeg... Må vel dra dit å kjøpe.. trur de driver å skal lage internettbutikk... Lurer på hvordan det går jeg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår