A4TQ Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Jeg kjørte leiebil med de dekkene (Nokian altså) og det var noe av det glatteste jeg har vært borti ! Både på tørr og våt asfalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 hva med pris på 225/45/18? ..faen så dyrt det er med dekk, vurderer å selge felga å få meg noen 16 eller17"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 I går kjøpte dama 4 stk Hankook 185/60-14 piggdekk for kr 2650,- omlagt på bilens felger hos Sharif's. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by A4TQ Jeg kjørte leiebil med de dekkene (Nokian altså) og det var noe av det glatteste jeg har vært borti ! Både på tørr og våt asfalt... Ja, de virker veldig glatte... Spinner på 3. gir og greier :op Håper de er bedre på snøføre :rolleyes: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Husk at leiebiler ikke blir behandlet pent da :) og at vinterdekk blir veldig fort glatte om man spinner mye med dem. Ødelegger gummien raskt da den er mykere enn sommerdekk-gummi. At vinterdekkene blir dårlige merker man bl.a. godt på vått føre i svinger. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by BMW-323 En Hamann 745 pisser grønt på utsende og kjørekomfort kontra en RS6. RS6 går fort rett fram. Ingenting slår en rå E65 7serie ass.. Jeg har bare en kommentar til BMW 7 serie på 2 tonn med bakhjulstrekk: Slådde! :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by hercem I går kjøpte dama 4 stk Hankook 185/60-14 piggdekk for kr 2650,- omlagt på bilens felger hos Sharif's. Hankook er da verdens mest tvilsomme dekk... De selger de for 670 kr hos de jeg handla dekk hos... (blir 30 kroner dyrere det gitt :P ) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by bjirn Hankook er da verdens mest tvilsomme dekk... De selger de for 670 kr hos de jeg handla dekk hos... (blir 30 kroner dyrere det gitt :P ) 30 kroner fra eller til spiller liten rolle for meg(Editert: Trodde du mente det var dyrere hos Sharif's. Ser nå at de er 30 kr dyrerere der du kjøpte dekk) Jeg skrev innlegget fordi jeg vil informere andre som muligens lurte på det samme som meg. Jeg skrev ikke innlegget fordi jeg skulle fremheve hvem som er den billigste dekkforhandleren. Dessuten var prisen jeg oppga inkludert nye ventiler. Vet ikke om det er standard, men tror dama sa det kostet kr 50,- ekstra. Skjønner ikke hvorfor du gidder å skrive et så lite informativt innlegg. Det hadde vel holdt for deg å skrive at du ikke liker Sharif's? Kunne i det minste sagt hvem du kjøpte dekk hos og hvorfor Hankook er de mest tvilsomme dekkene. Funker greit på CRX'en og prisen var det viktigste kriteriet for meg denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 noen som vet pris på falken dekk (sommerdekk).. 215/40/16 hos shariff??? Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by kpkp noen som vet pris på falken dekk (sommerdekk).. 215/40/16 hos shariff??? 900-950... jeg ga 3600 for mine.... 215/40-16 Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 okey. men sender dem ut også? da er det kanskje like greit å finne noen her i mitt nærområde istedenfor da eller? blir vel plutselig 4000 kr med dekk og sending vel.. Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by kpkp okey. men sender dem ut også? da er det kanskje like greit å finne noen her i mitt nærområde istedenfor da eller? blir vel plutselig 4000 kr med dekk og sending vel.. De sender ikke trur jeg... Må vel dra dit å kjøpe.. trur de driver å skal lage internettbutikk... Lurer på hvordan det går jeg.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Tror de sender, men jeg vil ikke prøvd på det. Det er normalt omtrent umulig å komme igjen på telefon og de roter ganske mye. Det beste er å vite hva man skal ha og reise dit for å kjøpe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 okey! takk for hjelpen! Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Er det noe sted jeg kan finne ut prisene hos Sharif? Har prøvd å ringe men det er bare å glemme. Skulle hatt prisen på 7x17" Team Dynamic K2 og MOMO GTR. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg