Gå til innhold

Veilside`s Toyota Chaser - Extreme?

Ranger emnet


VeilSide

Anbefalte innlegg

GTO er LHD, for det er den Amerikanske versjonen fra Pontiac, Holden Monaro er Aussie-versjonen, mens Monaro VXR er den Britiske ;)

 

VRX hørest tøffest ut så da tar jeg en slik :D

 

Men det får heller bli en annen tråd engang ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den første modellen Chaser som jeg har kjøpt ligger vel på en rundt 300k ferdig regga (utgangspunkt i en bil som er "ok"). Jeg har en manuell kasse, sort mørk farge (var faktisk stress med å finne den "rette" mørke bilen fra Japan) og en "ok" 145k på telleren.

 

Du får dem billigere om du tar en hvit bil med automatkasse og som kanskje har en liten bulk her og der. Imens jeg holdt på med å finne min var det noen som ga meg gode priser på import av Chaser men jeg fikk aldri noen konkrete tilbud egentlig.

 

Prisen på selve bilen varierer alt fra en 80 til 160k avhengig av årsmodell, km-stand, utstyrspakke og generell stand ellers på bilen.

 

Edit : Når jeg skriver første modellen så mener jeg seff første årsmodellen av JZX100`en :)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv de nederste gav ett litt "sintere" preg over stompen men jeg er usikker på hvilke jeg synes var penest. De nederste viser også litt runde reflektorer som også frontlyktene viser.

 

Enig med deg der. De lyktene med stripe øverst var penest, tenkte umiddelbart på de øverste da jeg skulle bestemme meg for hvilke jeg likte best.. Men så oppdaget jeg at det var bilen på det øverste bildet som så bedre ut enn den nesten orginale på det nederste :tannløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederste ;)

øverste minner meg om 940...

Herlig bil, godt å se at det endelelig er noen som tenker litt "outside of the box"

Med driftestuker ser chasern ut som en dritsint muskelbil... ikke noe tvil om hva jeg ville valgt, kombiner dette med 20" rims og 500hk+ så har du'n ;)

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det stemmer nok det. Fikk henta den i går og hadde på litt rødskilter og fikk testa den litt. For å si det helt enkelt : Chaser er undervurdert. Trodde jo den skulle gå greit men ikke noe sånnt som den gjør. Det er helt vilt :D:D

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det. Fikk henta den i går og hadde på litt rødskilter og fikk testa den litt. For å si det helt enkelt : Chaser er undervurdert. Trodde jo den skulle gå greit men ikke noe sånnt som den gjør. Det er helt vilt :D:D

Morro :) hva er vekta på den da? den bør vel dra relativt greit 0-100km/t? rundt 6 sek elns? har sansen for litt større japanske biler, som chasern, Majesta tt, 3000gt osv. ser mye tøffere ut å drifte med enn en 200sx f.eks.

Ville ikke hatt den i speilet gitt. Tar du deg en tur på ett av treffene framover da?

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det. Fikk henta den i går og hadde på litt rødskilter og fikk testa den litt. For å si det helt enkelt : Chaser er undervurdert. Trodde jo den skulle gå greit men ikke noe sånnt som den gjør. Det er helt vilt :D:D

 

Ok!veldig pen bil iallefall...hadde du 240 før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår