Gå til innhold

Veilside`s Toyota Chaser - Extreme?

Ranger emnet


VeilSide

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser egentli ut som en skylinde med 4 dører,

Litt enig, kan minne spesielt på lyktene (MK V) om R32 men denne har så mye mer stil! 2116063_1_full.jpg

 

Rå biler om man spør meg. Noen som vet i hvilken land disse ble lagt ut til salgs i utgangspunktet? Stå på med prosjektet, dette er grom bil;)

Livet starter ved 160...

 

(Noe som sier at den gamle 240en min aldri var i livet:P)

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg endelig fått kjørt bilen på rulle.

 

262Hk og 358Nm ble målt på hjula. Egentlig så var det ikke noen ideel dag å teste bilen på i går da tempen var rundt en 26(+) grader og jeg har original IC. Satser på å få meg FMIC rimelig fort så blir det ny runde i benken og forhåpentligvis skikkelig stabilt ladetrykk (mista faktisk 0,3bar på det værste når jeg var ute på vanlig vei med høye temperaturer) og mere effekt :D

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

byttet eksos? disse motorene sammen med 2JZ-GTE har en del struping i katalysatorene.. på supraer som lader 0.7omtrent originalt flyr trykket fort opp i 1.0-1.1bar kun ved eksosbytte.. Må kanskje kjøre på en fuel cut defender for å hindre kutting fra styreenheten

 

men med ordentlig eksos, fmic, fcd, og 1,1 bar omtrent så burde den ligge på 330bakhjulshester omtrent tipper jeg..

 

tøff bil!

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet eksos? disse motorene sammen med 2JZ-GTE har en del struping i katalysatorene.. på supraer som lader 0.7omtrent originalt flyr trykket fort opp i 1.0-1.1bar kun ved eksosbytte.. Må kanskje kjøre på en fuel cut defender for å hindre kutting fra styreenheten

 

men med ordentlig eksos, fmic, fcd, og 1,1 bar omtrent så burde den ligge på 330bakhjulshester omtrent tipper jeg..

 

tøff bil!

 

Har 3" fra turbo nå. Neste mod blir nok filter og datasprut. lader rundt en 0,7 (iallefall den dagen jeg målte bilen var det sykt varmt og jeg sleit med ladetrykket og fikk 262hp og 343nm på hjula). Når jeg får på plass de modifikasjonene som er planlagt neste så må nok turbo oppgraderes da jeg når det den tåler (rundt 400 hester).

 

330 rwhp er nok litt optimistisk vil jeg tro. Folk har målt rett rundt 300 med eksos, filter og FMIC. Det jeg har tenkt nå er først å se om det er påstand som er korrekt.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj Aj! Kongetoyolaen! Åssen er den å få tak i deler til? Hva sier det lokale Toyota verkstedet om sånne biler? Oo

 

Noen Toyotaverksteder har aldri hørt om bilen så der kan det by på litt problemer. Hegre (den lokale Toyotaforhandleren) sjekka opp om dem kunne skaffe noen TRD-deler til meg men det greide dem ikke. Ellers så har jeg funnet Toyotaverksted/forhandler i New Zeland som kan levere mesteparten av delene jeg trenger/kommer til å trenge så jeg tror ikke det vil bli noe problem. JZX100 er tross alt en meget populær bil i landene rundt på andre siden så det finnest nok av deler til den.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår