Gå til innhold

Veteranbil som førstebil?

Ranger emnet


KristianG

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den audien bør du undersøke, ser ut som en grei og fin bil!!

 

de er gode å kjøre også!

 

ellers så har jeg 2 stk passater til salgs også!!

 

Oh =)

Veteranbiler er steinkult =D

Har du MSN Vw Digger?

Kanskje vi kunne tatt oss en prat?

Send adressen på PM da, om du har ;)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, einser var min førstbil, 26 år den gang og 28 år nå. Det var jo en kjempeartig bil, med sine 70 hk dro den fra en saab 900i med 118hk :D. Den jeg kjørte med var beige med brunt interiør samt litt "krokanflekker" utenpå, så får håpe du har dame :). Men noe annet jeg har erfart med den, den ruster som F***. Har bytta kanaler, sveist innerkanaler og gulv, lappa rundt bensinpåfylling ( bytta litt plate på bakskjermen og lappa masse i hjulkassa), skifta hjulbuer, bakplate, skjermer og driver med oppretting av en liten frontskade nå. Det er ikke sikkert at du finner en som er like vanskjøttet som min med tanke på tektyl og tynnstoff, fant en 1974 audi 80 i sommer som var kjempebra med tanke på rust, var en liten sveisejobb i innerskjermene samt bytte av framskjermer som gjorde denne rustfri. Brun denne og da ( damemagnet..?...nei!)...

Hvis du kan jobbe litt med bil ( på veteranbil så trenger du først og fremst å sveise) så kan jeg anbefale deg audi 50/polo, boble eller golf, mye rustskadedeler å oppdrive. Audi 80 og passat før 1980 er det nesten ikke rustskadedeler å oppdrive til.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, einser var min førstbil, 26 år den gang og 28 år nå. Det var jo en kjempeartig bil, med sine 70 hk dro den fra en saab 900i med 118hk :D. Den jeg kjørte med var beige med brunt interiør samt litt "krokanflekker" utenpå, så får håpe du har dame :). Men noe annet jeg har erfart med den, den ruster som F***. Har bytta kanaler, sveist innerkanaler og gulv, lappa rundt bensinpåfylling ( bytta litt plate på bakskjermen og lappa masse i hjulkassa), skifta hjulbuer, bakplate, skjermer og driver med oppretting av en liten frontskade nå. Det er ikke sikkert at du finner en som er like vanskjøttet som min med tanke på tektyl og tynnstoff, fant en 1974 audi 80 i sommer som var kjempebra med tanke på rust, var en liten sveisejobb i innerskjermene samt bytte av framskjermer som gjorde denne rustfri. Brun denne og da ( damemagnet..?...nei!)...

Hvis du kan jobbe litt med bil ( på veteranbil så trenger du først og fremst å sveise) så kan jeg anbefale deg audi 50/polo, boble eller golf, mye rustskadedeler å oppdrive. Audi 80 og passat før 1980 er det nesten ikke rustskadedeler å oppdrive til.

 

Hehe! Tror ikke jeg vil ha boble egentlig, skal jo brukes på vinteren, såw jeg vil ikke fryse ihjel inni kupeen lissom =P

Men Audi 50 syns jeg høres bra ut!

Bare det at jeg ike har funnet noen til salgs enda.

(Er nok jeg som er dårlig til å lete da men...)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du tenke på at du må være totalkunde, eller ha forsikret to biler for å faktisk få veteranforsikring... Det er no drit..

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du tenke på at du må være totalkunde, eller ha forsikret to biler for å faktisk få veteranforsikring... Det er no drit..

Mvh

Marius

Vel , ikke konsekvent!

Det kommer nok ann på hvilket selskap du har , store forskjeller ute å går.

Det lønner seg å ringe litt rundt.

Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel , ikke konsekvent!

Det kommer nok ann på hvilket selskap du har , store forskjeller ute å går.

Det lønner seg å ringe litt rundt.

Rolf

har hørt hos både if, gjensidige og sparebank 1 forsikring ;)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår