Volvo240Turbo Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hva pleier dere å gjøre med retur røret fra turboen til blokka..? Min lekker uanstett hva jeg gjør nede ved blokka.. Vurdere nå å gjenge opp skru/sveise inn en nippel å ha en teflon slange i mellom...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hva motor er det snakk om?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 soryy det glemte jeg å nevne 230ft. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 du kjører vel orginal grenrør og turbo? har du pakning mellom blokka og returrøret da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Prøv og sette på to pakninger i blokka. Ble anbefalt av volvo og gjøre dette, men det var helt forj*** og få på plass røren da. Så jeg monterte det igjen med kun en. Vurderer og skifte ut hele greia med en slange. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 jeg kjøpte en 19mm radiatorslange på thorsov.. som erstatning får den orginale pakningen.. Disse får du klippt til i ønsket lengde.. Kappa til en passende bit å satte på røret.. Så tok jeg en kniv å "stussa" enden på røret slik at det skulle bli litt lettere å få røret på plass.. Dette ble potte tett! Går greit å få det nedi å.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Viktig å passe på innvendig diameter om man setter på nytt rør, det skal være tilnærmet likt originalt. Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 kjører med v70r turbo og vanlig grenrør.. med orginale pakninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hei du... Har du orginal veivhus ventilasjon? da kan d være problemet, bli ganske bra trykk nedi der, på en trimma motor og org veivhus vent.. bygg enn ny veivhus ventilasjon, så forsvinner kansje problemet ;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 hvordan fikser man på det a.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 bygg om den orginale, å ta ut extra vent fra enten fordeler hullet, lr toppen.. så kjøper du deg en catchtank da! =) Jeg bygde slik på min b23 pluss tar også ut fra fordeler hullet, pga kjører med fordelerløs tenning! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg