Gå til innhold

bilder av deres vectraer

Ranger emnet


sierra2,0i

Anbefalte innlegg

  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er min Vectra B, 2000 mod :)

 

Nydelig Vectra :) Hadde du/har du høytmontert bremselys i bakruta?

Isåfall, hvordan ble det i forhold til bakrutesenkeren?

 

Har lyst å montere en slik selv på min egen, men er litt usikker ang. det med bremselyset. For en slik bakrutesenker vil vel dekke til hele bremselyset?

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig Vectra :) Hadde du/har du høytmontert bremselys i bakruta?

Isåfall, hvordan ble det i forhold til bakrutesenkeren?

 

Har lyst å montere en slik selv på min egen, men er litt usikker ang. det med bremselyset. For en slik bakrutesenker vil vel dekke til hele bremselyset?

 

Takk for det :) Det er høytmontert bremselys i bakruta, det står der fremdeles, bakrutesenkeren dekker hele lyset. Er bare å koble det strømløst, så er det ingen problem! =) På vingen jeg har (irmscher) er det bremselys nemlig, så dette vil være uproblematisk.

Heeej :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge ut et stakkarslig vinter bilde av vectra'n min. Eneste bilde jeg har forløpig. Tok det for å vise sjefen hvorfor jeg ble en litt smule sen på jobb den dagen. Var ikke helt skodd for vinterføre heller kan man si.

 

vectra1.JPG

 

Edit : http://www.start.no/homenonet/om.php legger ned gratis hjemmeside serveren sin så no picture. :(

Endret av ReVoX

'05 Opel Astra GTC 2.0T

Audi Coupe GT B2 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ja :) Var fin bil :) Er det faceliftlykter? og er det bare endestussen du har satt på eller er det komplett? Rimsa passa bra ;D

 

Takk! Jupp, er faceliftlykter ja.

Komplett 2,5" Simons effektanlegg med racekatalysator fra England.

Er fornøyd med carbon-look felgene, syntes de gjorde seg bra på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår