Gå til innhold

bilder av deres vectraer

Ranger emnet


sierra2,0i

Anbefalte innlegg

Meeeget rå Vectra Trofs!

 

Du som har bygga den, eller kjøpt den sånn?

 

Kan nok dessverre ikke si at jeg har bygd den nei. Men han som gjorde det har gjort en utrolig god jobb.

Han gjorde ikke så mye med interiøret, så jeg skal vel sette igang med noe småtteri innvendig snart. :)

'96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil.

'93 Calibra 4x4 Turbo.

'80 Ascona B, 2.0N

'94 Omega B 2.0 16v

Prosjekttråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan nok dessverre ikke si at jeg har bygd den nei. Men han som gjorde det har gjort en utrolig god jobb.

Han gjorde ikke så mye med interiøret, så jeg skal vel sette igang med noe småtteri innvendig snart. :)

 

Ok, ja såg bra ut :)

 

Er vel så viktig å få det bra inni bilen og ja... Lagt noen planer om hva du vil gjøre/endre på da?

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vectra :P: DSC00642.JPG

Bilen var dønn original da jeg kjøpte den.. er en 1994 modell Opel Vectra A 1.7TD

 

IMG_1112.jpg

Slik er den nå! :D senk 40mm, alessio F1felger med nankang 215/40/17" dekk, full rieger kit, angel eyes. Masse annet småtjon er også gjort,som litt lakkering, polering osv!:)

 

Er vel lik mange andre sine biler..men er nå dette kittet jeg syns passer best til vectra A:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vectra! :)

Enig i at den er lik veldig mange andre styla vectra a, men det er jo også et begrensa utvalg av styling til denne bilen også da :)

Gjort det selv eller? Vil du kanskje si hvor mye du har brukt på den, alt i alt? :)

Du ser forresten min vectra på forrige side i tråden, si hva du syns:) Har litt planer for den også når lommeboken vokser :)

94 Corsa 1.6 16v WorldCup

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

94 Corsa 1.6 16v - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!:D

Mye er gjort selv, med goood hjelp fra samboer og svoger!:) aner ikke hva jeg hadde skulle gjort uten dem:)

skal vi se..kun plastikken kosta meg vel 8tusen tilsammen:)kansje mer også da:P litt usikker! for noe er kjøpt nå og da på forskjellige plasser;)

felgene ble kjøpt brukt, 5-6tusen der da med nye dekk.. angel-eyesene kosta vel meg 1700kr.

Så litt penger er blitt brukt, men så absolutt verdt det!;) hadde vært gøy med annen motor og greier..men får slite med den lille jeg har..:)

Synes du har vært helldig med bilen din!:) Så kjempefin ut i lakken, bra utgangspunkt å bygge videre på!:) mindre jobb med evnt polering og lakkering på div plasser;) Min var langt fra så strøken da jeg begynte med den! Vill tro du får den kjempetøff uten å overstyle den ja! :D Er ikke så mye som skal til!;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :)

Off, dyrt med styling når man er en fattig student som meg =p Så kommer nok til å ta tid med å få den slik jeg vil ha den. Nye felger er hvertfall første prioritet til sommeren =D

Ja, lakken er igrunnen fin den, men er jo selvfølgelig stensprut og sånn da, men det må man nesten regne med med en så gammel bil =p

Kan si det sånn at jeg var veldig heldig med kjøpet, fikk den UTROLIG billig, fordi det var litt å fikse på:) Har kjøpt nye deler til det meste av forstillinga =/ Alt av foringer, bærearmer, kuler, hjullagre, støtdempere og bremser =p Så nå er den en drøm å kjøre:)

Har igrunnen planer om å bytte ut den gamle 8 ventileren med calibra 16v motor når jeg har tid og penger :)

Får heller legge ut mer bilder til sommeren når jeg skal begynne å "shine" den opp:)

94 Corsa 1.6 16v WorldCup

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

94 Corsa 1.6 16v - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster penger ja.. ! Holdt da på i 2 år nesten jeg med å få råd til alt..:P begynte med litt senking, hvite blinklys å lakkering under listene det første året.(var lærling,tjente dåårlig)

Så i år da så ble det både felger, lykter og styling;)

Wow! skal si du har bytta ut mye,

kan tro den er mye bedre å kjøre nå ja!:)

Jaa, felger er kjempegrei "førstepri";)

Senk kan du finne bra billig også, Kosta meg bare 1500kr ca for fjærene, men måtte ha nye dempere åjeg da..så ble 1200 oppå der:)

Hehe, jaa! litt motor er gøy! :D

Blir spennende å se framover nå da når du får litt penger i lommeboka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er allerede senket 40/40 så tror ikke jeg senker den mer :) Fikk du problem med hjulvinklene når du senket din? Måtte stille de inn på nytt på min når den ble senket.. =p Sleit ut begge framdekkene på under 2 uker =p hehe!

94 Corsa 1.6 16v WorldCup

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

94 Corsa 1.6 16v - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår