Gå til innhold

bilder av deres vectraer

Ranger emnet


sierra2,0i

Anbefalte innlegg

Dritrått da bent. Har du noen flere bilder skrått bakfra og skrått forfra? vil se vil se :D Og hvilken styling er det du har fått tak i? (hvor?)

 

hei.... du var vel innpå opel i haugesund her om dagen?

trur de var deg.. u skulle ha noen deler...

 

vist ikke så sto bilen din utforbil.. ser eg nå.. fete den.. gjør seg meds sånn lykter ass...!

 

rygga faktisk tilbakers for å se på den (= hehe

 

Sitat:

Opprinnelig skrevet av BENT87

her er stylingen fra ..http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3285.. tilpasset av provs, da....

felger er

2 farga bil på skrått orginalt og rått..

 

men du, åssen har du løst dette innvendig i dører osv da? har du bare 1 farge inni dører, panser, lokk osv?

 

har lakka bakdørene.. få se om eg får gjort noe med det andre.. egentli så har eg nå lakt bil projektet på hylla... for har egentli ikke tid.. har så hellvetes masse lekser å gjør på skulen.... + at eg skal parkere den i vinter!

og når eg er heime i helga så jobber eg...

 

skal lage utkast til skvet lapper og catkiller i helga!

og har ein moped å skru på også.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hei.... du var vel innpå opel i haugesund her om dagen?

trur de var deg.. u skulle ha noen deler...

 

vist ikke så sto bilen din utforbil.. ser eg nå.. fete den.. gjør seg meds sånn lykter ass...!

 

rygga faktisk tilbakers for å se på den (= hehe

 

Så ikke denne posten før nå :op: Hva jeg gjorde den dagen der, det husker jeg ikke. Kan hende faren min lånte bilen og den dagen. Han jobber jo der så... Jobber du og der kanskje?

 

Uansett. Takk for kommentaren, kjekt å høre vettu :D Husker du om det sto vinterfelger på den? Bilen ser utrolig kjedelig ut med dem på nå ihvertfall. Ser frem til å få valsa buene bak + sommerfelgene på igjen. (håpe det var min bil du så :op:)

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilen min som ble kondemnert forrige helg:P

Har en ubrukt spoiler til opel stv. Fikk aldri montert!

Har også et par ubrukte angeleyes fra Quality Autoimport med 4xH7 pærer til salgs. (Bestilte dem i desember, har ringt å mast på dem!)

 

Kjipt, gledet meg skikkelig til å få lakkert spoileren og montert lyktene, men så kræsjet jeg:P

 

Bilde041.jpg

 

Bilde047.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
takktakk...ja,håper på og få tid til og lakke den og gjør sisste rest på den snart..

er litt mange prosjekt på engang:P

Donor/delebilen du hadde har faktisk vært i mitt eie en gang. lol.

En bekjent som lakka den i den stygge blå farga å solgte den dyrt.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår