Gå til innhold

Årets langtur...

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

Heisann...

Imorra skal jeg på langtur i det fine været, fra sarpsborg til Storås litt sør for trondheim og tilbake, 110 mil med volvo'n og tilhenger...

Noen kloke mennesker som har noen tips på hva jeg bør være ops på, og hva jeg bør ha med feks ? jeg har tatt med litt ting, men har sikkert glemt noe... :rolleyes:

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En termodress, et par varmesko, lue, hansker, ei god lommelykt hvis det er mørkt i tilfelle noe skjer.

Tips: Kom deg gjennom Oslo før rushen i Oslo. For kaos blir det. var det i dag, og ikke spådd noe bedre vær.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ev 6 DOVREFJELL

Stengt på grunn av uvær. Blir ikke åpnet i dag."

Så det blir nok som dere sier, rv3 oppover...

Svarer jeg ikke her noe mer innen søndagen eller noe så er jeg død, neida :driving :drive2

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører alltid Rv3 jeg. Er best der. Dessuten går det meste av turisttrafikken andre veien.. og jada, den pågår hele jævla året :s

Min langtur i år blir i påsken: Fra mosjøen til oslo og hjem igjen... 100 mil hver vei :o kjører tross alt 80 mil hver tredje helg jeg..(mosjøen - stjørdal og back)

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider