Gå til innhold

Guide fra A til F/FK/FT

Ranger emnet


lars_b

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva hjernen bruker dette til?

215 Engine speed sensor ? Jeg så ikke denne på LH2.4 skjemaet, men jeg har den på B230ET Motronic og den fungerer som turteller. Akkurat HVA den bidrar med utover det vet jeg ikke.

jeg har koblet etter denne veiledningen men det er ikke alle fargene på ledningene som stemmer så jeg sliter med forvarmingen til lambdasonden, jeg finner ikke den ledningen. noen som vet hvordan jeg skal måle meg fram?

Lambdasignal:

LH2.2 er typisk brun og går til pin #20 på ECU.

LH2.4 er typisk brun og går til pin #24 på ECU.

Hvor mange ledere har sonden din? En, tre eller fire? Står vel gjerne på www at er det to hvite eller sorte er de til forvarme? Mer enn dette vet jeg ikke da jeg ikke dealer med sånne nymotens dingsebomser.

 

http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89-7.gif

http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89-7.gif

Kilde: http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • Svar 502
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei, veldig bra gaid. Men lurer på en liten ting, å det er om man må bytte både tenning å innsprutshjerne eller om det holler med å bytte tenningsmodulen?

*Just because I don't care doesn't mean I don't understand*

 

*If something's hard to do, then it's not worth doing*

 

*I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...

helt genial guide du har laget!:D

jeg har noen få spørsmål også, har kjøpt meg 940 med b230f og driver å bytter til fk motor nå,

-det jeg lurer på er om jeg må lodde inn formotstander når jeg allerede har 230f, om det bare gjalt 240,.

-står en 530 topp på fk motoren, men jeg har en 531 topp ligende, å lurer på om det er vits å bytte til 531 toppen, hvor mye hk det vill gi sånn ca.

- og om du kan legge ut en liten guide om hvordan du lagde lmm'n i 3"?

don't try to catch a quattro in the snow!!

 

audi coupe quattro 20v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår