Volvo_790R Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 har grill med netting til salgs til 740 Siter Volvo 4 Life Volvo 760 88` Bredda prosjekt Volvo 965 91` Vinterbrakke Volvo 965 96` Ambulanse Nissan Sunny 93` Konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ferdig lakkert. Nedpussa, før finsparkelen kom på. Avkappet på kvar side. Kappa med fres. Laga nye hjørner med grov sparkel. Er litt forskjell på dei nye lyktene. :) Skal legge svamp i mellom lagvis for og hindre risting frå sub. Skal legge ut bilde når den er montert. Finst der spray som gjer at fargen blir tilnærma lik lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Fet bil du har!det der er refleksplata? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Var refleksplata. No kun ei svart plate. Bilen ser bra ut den. Berre motoren som er no herk. Men skal kjøre med den til den enten detter ut, eller ikkje starta meir... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Rød sotespray fra Mekonomen kanskje? Brukte dette på blinklys og ryggelys på min bil og det ble tilnærmet lik farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Rød sotespray fra Mekonomen kanskje?Brukte dette på blinklys og ryggelys på min bil og det ble tilnærmet lik farge. Har tenkt tanken, men må vel lakke dei kvite først... Fordi sotesprayen "skinner" litt igjennom? Får sjå ka som skjer. Ikkje det viktigaste no. EU kontroll står for døra... Får sjå korleis det går... Har nokre små ting som må ordnast først. Gjekk ikkje gjennom 4 hjulskontrollen. Men dei stilte det så bra som det gjekk an. Og det var vist ikkje mykje i fra heller. Samt nokre gummifester må skiftast. Før EU kontrollen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Flyttet til 1 posten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Er det berre meg som synast at USA front ser heilt for jævligt ut? Rått prosjekt mann, stå på. ;) Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Er det berre meg som synast at USA front ser heilt for jævligt ut?Rått prosjekt mann, stå på. ;) Takker. Lika ikkje USA fronten sjølv. So eg skal ikkje ha den på min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 heldivis monge som lika usa fronten..måkje finne på å skifte til 940 front vertfall! den "gamletypen" 760 e finast. synst faktisk ikkje dissa felgane du he på vinter e so verst ej:P faktisk beire en sommarfelgane! PS: kar du fekk tak i dinna RÅ panserpryden?? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 heldivis monge som lika usa fronten..måkje finne på å skifte til 940 front vertfall! den "gamletypen" 760 e finast. synst faktisk ikkje dissa felgane du he på vinter e so verst ej:P faktisk beire en sommarfelgane!PS: kar du fekk tak i dinna RÅ panserpryden?? =) Kjøpte den me ein Danske på eit forum for ca 100 kr. Den sto berre laust på pansere da ej tok det bilde... Lika sommarfelgane betre enn vinterfelgane ej då... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Fin bil, gromt med den modda refleksplata. Noen bilder av den ferdig?? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Her er den svart lakkert og montert... Om eg beholder bilen skal den lakkeres raud som lyktene... Sitter nå og les på eksamen. Ferdig med 3 eksamena, ska bli bra å bli ferdig med den siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Blir bra dette her :) men ikke sett på den "panser pryden" din. er alt for mershe. 17" er ikke så dyrt da. men Eiker felga er jo mer vanlig på en volvo en Toyota avensis på veien. men stå på :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg