Gå til innhold

fortell om noen som har kjørt fra dere

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

Hadde jeg kjørt transit og blitt frakjørt av en moped hadde JEG blitt flau.

 

 

Skal ikke le av det! De nye transitene gjør 180 med 500kg i skapet, medium høyde, full vanlig lengde ,og den svakeste motoren. Det er da RWD utgaven.(Den fåes som Fwd Rwd, og 4wd. Clutch på Rwd har visse problemer..) Den lave er litt raskere. 2-3 km/t. pga drag.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å, du kan spøke å le du gutten!

Litt gøyalt med sleepers da.. 800 hk i Caravelle og slikt. Jaja, har man penger nok, kan man jo bygge det meste. I motsetning til deg, som sikkert ikke har bil, mobber folk over nett pga mindreverdighetskomplekser, osv, osv. Kunne ramset opp dette i hele evigheten jeg. Gidder bare ikke å kaste bort tid på en dott som deg.. :hammer

Tragisk.. :roll:

Når du nevner tragisk, kanskje du skulle sjekke ditt eget "prosjekt"?

Ingen ting som er mer patetisk enn å være i trafikken og se en 2 hjuling med motor like stor som startmotoren min prøve å være "kar" ved å kaste seg ut i kryss o.l... En vakker dag kommer jeg til å kjøre dere rett ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nevner tragisk, kanskje du skulle sjekke ditt eget "prosjekt"?

Ingen ting som er mer patetisk enn å være i trafikken og se en 2 hjuling med motor like stor som startmotoren min prøve å være "kar" ved å kaste seg ut i kryss o.l... En vakker dag kommer jeg til å kjøre dere rett ned.

 

Skal ha litt rask bil for å kjøre fra en med dette settet da :)

http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&manufacturers_id=21&products_id=432

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha litt rask bil for å kjøre fra en med dette settet da :)

http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&manufacturers_id=21&products_id=432

 

Skal jeg være enig i, men at noen av de lokale heltene herover kjøper dette settet, skjer aldri.

Uansett, nå på vinters tid hjelper det lite med blodtrimma ped når alt de gjør er å spinne, tryne og skape farlige situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være enig i, men at noen av de lokale heltene herover kjøper dette settet, skjer aldri.

Uansett, nå på vinters tid hjelper det lite med blodtrimma ped når alt de gjør er å spinne, tryne og skape farlige situasjoner.

 

La meg informere om at det er snakk om en trimma Husqvarna 125 og her omkring er det ikke mye snø på vinterstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aldri noen som gidder å henge på meg lenger? Med Celica`en var det dagligdags :(

 

Dog ble jeg frakjørt av en S14a 200SX mellom Skulleruddumpa og avkjøringa til Kolbotn.

Men tenk deg om før du kødder med en 9-5 :) Du vet aldri om jeg har 170hk/280nm, eller 300hk/400nm. Festlig sånn sett med Saab`ene.

 

Skullerud bor jeg.. :D

Er du herifra eller?

 

Har aldri blitt frakjørt før.. Kjører dog en 280 trialsykkel da.. Skal litt til å kjøre fra den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå bak onkelen min, som kjørte en 97mod(tror det var det) camaro, med 350 maskin. Ut på motorveien, ligger i 2gir og venter. Der trør han det gjør han også, og det virker som om jeg står stilt:P

 

Var i fjor vinter i sirdalen, kjørte mormin sin 97mod 520 med full bil. Plutselig ligger jeg helt sidelengs i en sving og 2av veninnene mine klikker å tvinger meg til å kjøre i 30 resten av turen. Etter en stund blir jeg forbikjørt av en mann i en rød toyota corolla, etter 2svinger står han ved siden av bilen. Smelt 2ganger i brøytekant og 1 gang i autovernet. Stopper og spør hvordan det går, "litt fort" fikk jeg til svar. Så jeg satte meg i bilen og sneglet videre i 30:P

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm kjører ikkje akkorat noe bil eg da men kjører en godt trimma aprilia rs.. uanset,

var inne i stavanger da eg så en Yamaha R1 så tenkte eg, han tåre vel isje kjøre så ræv her i rund kjøringene osv osv i tett strøke me trafikken.. så eg la meg rett bak i rompa på han og blinket 2 ganger med lyse. Han ga på litt men hang forsatt bak han bremset hele tiden foran de skarpeste svingene.. så tilslutt kjørte eg forbi, begynte å fundere for meg selv.. Kjørte eg virkeli fra ein R1!!!!!! før eg fikk tenkt meg om hørte eg bare WROOOOOM så fløy han faen forbi meg... sette meg fiiiint ned og bare tenkte.. umuli å følge... heeheheh! :P

 

ja skal ganske mye til for å holde følge med r1 med moped og bil for den slags skyld. 0-200 på 5 sek eller no. Har selv sitti på med en slik sykkel, er helt sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg informere om at det er snakk om en trimma Husqvarna 125 og her omkring er det ikke mye snø på vinterstid.

 

La meg informere om at slike symaskiner på 2 hjul skaper farlige situasjoner uansett årstid og forhold, å prøve å kjøre forbi en bil i 60 sona pga at den fordømte tekokeren gjør 65km/t er ganske irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nevner tragisk, kanskje du skulle sjekke ditt eget "prosjekt"?

Ingen ting som er mer patetisk enn å være i trafikken og se en 2 hjuling med motor like stor som startmotoren min prøve å være "kar" ved å kaste seg ut i kryss o.l... En vakker dag kommer jeg til å kjøre dere rett ned.

 

Mitt eget "prosjekt"? Hva har det med dette å gjøre? Forresten, jeg vedder på at du aldri har rørt en skrutrekker eller hammer, enda mindre ribbet ned en hel bil. Ja, har du gjort annet enn å vaske faren dins bil? Dumme gutt! :hammer

 

Forresten, tror du virkelig jeg prøver å være seriøs i prosjektet mitt?

Nok en gang, tragisk... :lol

 

BTW: En vakker dag kommer du til å kjøre dem rett ned? Når du får lappen? Om, tja.. 10 år?

Forresten... Offentlige drapstrusler er ikke bra. Om det ikke blir drap, er det iallfall legemsbeskadigelse.. Trusler, trusler... Voks opp :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg informere om at slike symaskiner på 2 hjul skaper farlige situasjoner uansett årstid og forhold, å prøve å kjøre forbi en bil i 60 sona pga at den fordømte tekokeren gjør 65km/t er ganske irriterende.

 

 

Hvorfor skal man forbi i 65 i en 60sone? Går det ikke fort nok i 60? Hadde du sagt 70-sone hadde jeg forstått...

 

Det er forresten ikke lov i henhold til norsk lov å kjøre forbi i hastigheter høyere en fartsgrensen... :op

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg informere om at slike symaskiner på 2 hjul skaper farlige situasjoner uansett årstid og forhold, å prøve å kjøre forbi en bil i 60 sona pga at den fordømte tekokeren gjør 65km/t er ganske irriterende.

 

 

Hva er problemet ditt egentlig? Har jeg gjort noe mot deg?

Tør du å fortelle hva du kjører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår