Gå til innhold

fortell om noen som har kjørt fra dere

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

Er aldri noen som gidder å henge på meg lenger? Med Celica`en var det dagligdags :(

 

Dog ble jeg frakjørt av en S14a 200SX mellom Skulleruddumpa og avkjøringa til Kolbotn.

Men tenk deg om før du kødder med en 9-5 :) Du vet aldri om jeg har 170hk/280nm, eller 300hk/400nm. Festlig sånn sett med Saab`ene.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda stemmer det! Dreiv å kjørte med sperra på og lå bredt... Kan vel si at det ble satsa litt vel hardt tilslutt, og sandfella kom voldsomt fort:-) Ny motortrim er under planlegging nå da, så håper den kommer til å yte enda litt mer til sommeren igjen...

 

hehe..ja det spørs vel det gitt. Ser ut som dere Es-Tuning gutta satser ganske friskt hver gang så ;)...Men så går jo alle bilene deres veldig bra! glemmer ikke lyden av femmeren i bilen din og i den røde S2 coupen etter målstrekke der..bilen setter seg ned og skyter fart...en nytelse og sjå på!

men ikke mer offtopic nå fra meg.!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aldri noen som gidder å henge på meg lenger? Med Celica`en var det dagligdags :(

 

Dog ble jeg frakjørt av en S14a 200SX mellom Skulleruddumpa og avkjøringa til Kolbotn.

Men tenk deg om før du kødder med en 9-5 :) Du vet aldri om jeg har 170hk/280nm, eller 300hk/400nm. Festlig sånn sett med Saab`ene.

Fattern kjører 9-5 Aero, nokså anonym bil egentlig :) Ingen dekaler som antyder på at dette er en Aero bortsett fra litt større enderør. Har kjørt fra endel med den der :)

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke 230hk i aero da? eller tar jeg feil nå...

Spørs hva en chip og effektanlegg sier :) 230hk i eldre 9-5 Aero, og 250 i de nyere

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt på hos en kompis hjem fra våler for tja...2-3 år siden..vi kjørte en litt trimmet s2 avant! nesten 300 hk var det vel da... fikk en MB E klasse 124 karroseri bak oss og tenkte at det kunne vi ikke ha no av...så vi dro på det vi klarte!! var på alvdal det der...den ble litt etter...ca. 70m kanskje...men så stagnerte det lliksom der...helt til vi kom til 200km/t...da den begynte fælt å hale innpå...plutselig freste det bare og der passerte merca oss no helt jævli! vi hadde 220 men merca dro ennå da ifra som faen!

det tror jeg var noe av det feiteste jeg har vært med på...snakka med eiern av merca etterpå..var hvist en brabus ja! 310 hk sa han...måtte være et jævlig til moment i den!

han hadde visst 250 km/t på nåla før han måtte bremse til svingen! morro!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt koselig en i sverige for 1 år siden når jeg og en kompis hentet Camryen fra Risør. Så var det at vi ble forbikjørt av en saab 9-5 stv, vi la oss på hjul, men fant ut at dette kom ikke til å gå uansett, så vi slakket av og tenkte ikke mere over det. Men 5 minutter senere står den på veiskulderen ilag med en annen saab 9-5. Da hadde onkel blå innhentet han, så kan si det slik at vi var glade for at vi ga oss mens leken var god :)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke en V70R, kanskje? De går BRA! kiddie

 

2.5 liters rekkefemmer med turbo og 300 hk. hvis jeg ikke husker helt feil. :)

De kommer med oransj skinninteriør, så hvis du la merke til det så var det nok en V70R. ;)

 

OT; Det er kun nyere V70R som har 300hk. Eldre R'er har bare 240hk. En kamerat ha en V70R AWD 97mod og jada bilen går bra, flytter seg godt det. (240hk utgave)

 

Motormessig også feil det du sier. Motoren er en 2.3L rekkefemmer med snurbo. Med mindre det er større motor i de nye, men tror ikke det.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT; Det er kun nyere V70R som har 300hk. Eldre R'er har bare 240hk. En kamerat ha en V70R AWD 97mod og jada bilen går bra, flytter seg godt det. (240hk utgave)

 

Motormessig også feil det du sier. Motoren er en 2.3L rekkefemmer med snurbo. Med mindre det er større motor i de nye, men tror ikke det.

 

De tidlige modellene av V70/850 R hadde en R5 turbo på 2319ccm og 240/250hk. Den har også kommet med 265hk, men her er jeg noe usikker på motorvolumet.

 

Nye V70R har 300hk motor på 2,5 liter ja. dvs, jeg regner med at det er samme motoren som ikke-turbomodellene, som er på 2435ccm..

 

On topic:

Med gamlebilen (Pug 306 1,6): Lå og cruisa på E6 innover til skolen da jeg tok igjen en calibra av no slag. Passerer en fotoboks, kommer ut på en fin slette og gir på for å kjøre forbi. Kommer opp på sida, så gir tæsken på og glir sakte ifra. asshole Bare å legge seg pent inn igjen.

 

Med bilen jeg har nå har jeg aldri blitt frakjørt, men driver heller ikke og kjører om kapp så mye. Kom bak en Auda A3 1,8t chiptrimma til 220hk, brått så gir han på, og da må man jo prøve. 2 stk i min bil gir vel ca lik vekt, eller et par kilo ekstra for min del. Gikk helt likt, så jeg slipper gassen og legger meg i mer behagelige hastigheter igjen (liker ikke å kjøre fort) :driving

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk knust selvtilliten min Fredag 13.

 

Kjørte pent og pyntelig bak en kø som gikk i 70 når jeg så en Ford transitt (ja du leste riktig) kjøre forbi meg.

Jeg kjørte etter han det sykkelen makta og til slutt var begge to forran køen.

 

Jeg hadde store planer om å kjøre ifra han, men neida. Når jeg nådde toppfarten (150 på speedo), dro galningen i transitten godt ifra meg.

 

Har aldri vært så flau i hele mitt liv. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel kansje litt offtopic men en jeg satt på med faren min og kjørte som vanlig så kom det en rånebil av ukjent merke som kjørte fra oss.

litt lenger oppi veien sto rånebilen med rykendes motor og sprengt potte. :op :roll: :roll: :roll:

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det egentlig ikke så ofte jeg blir kjørt ifra, men en bekjent av meg drar alltid ifra meg, men jeg må jo prøve...

 

Unskyldingen jeg har er at han kjører med litt over 700hk på hjula :thumb

Veigrep er det ukjent begrep :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke akkuratt si at eg ble kjørt fra, men litt arti episode fordi om..

 

litt over 1år siden nattestid,våt vei og regn, låg i godt driv på veien og tok igjen en bil på en rett strekke. La meg ut i samme fart, når eg var komt opp på siden så bestemte føreren av den bilen at han skulle gi på også, men hadde såpass fart fra før at eg var forbi kjapt.. han la seg på hjul og presset på for å prøve å komme forbi, holdt han bak i 7-8km, nå var eg nesten hjemme så eg bestemmer meg for at nok er nok, og slippe han forbi på neste rettstrekke, og følge på til eg skal svinge av.. som sagt så gjort, slakker av på begynnelsen av strekka og han trøkker til forbi og drar godt i fra, og eg etter med full gass. ca 1km lengre fremme er det en meget skarp sving som eg vet om, så eg begynner å lette på gassen tidlig. Eg ser med en gang at den andre biløen har alt for stor fart, så han er så vidt begynt på svingen da eg ser rompa på bilen slippe. Eg begynner å bremmse kraftig ned siden eg skjønner at dette bærer til "skogs" , han tar inngjen sladden, men kontraen slenger bilen på 1 eller 2 rundturer midt på veien, så går den i autovernet på høgre siden, og stopper i autovernet på venstre siden.. eg glir sakte forbi mens eg titter inn i bilen, stopper 50m lengre fremme og setter på nødblink.. så tusler eg og kompisen min som satt på, bak for å sjekke hvordan det står til med personene som nå har komt seg ut av bilen, vi snakket litt med de og forsikret oss om at de ikke var skadet, så satt vi oss i bilen å kjørte... men flaks hadde de, 1 m fra der de traff autovernet er et busskur og hadde de treft de hadde nok utfallet vert noe helt annet..

 

 

kom på at eg har jo blitt dratt fra noe salig en gang, låg i toppfarten på 316'n med en cosworth på siden,.. det føltes som eg stoppet momentant i det cossien drog fra:d hehe, det var mektigt:)

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår