Gå til innhold

fortell om noen som har kjørt fra dere

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat, så da kan jeg sette på et slikt klistremerke og få masse hester?

 

Nei, men ved å benytte seg av nevnte produsents produkter får man det. :idea:

 

Når det gjelder meg selv, så kjører jeg Volvo for øyeblikket og da er det obligatorisk å bli frakjørt av det meste som ruller på Norske veier.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte fra egersund mot stavanger, vi kjørte en vectra 2000, 150hk...

Vi lå i litt over fartsgrensa tok forbi en del biler, så kom vi til en peugeot 306 1.9 turbo diesel, tenkte vi tar denna og, meeeeen neida, sjåføren girte ned og den største røyk skya jeg har sett i mitt hele liv kom ud av eksosanlegget på den stakkars peugeoten, den dro i fra oss ?!?! Og vi girte ned og ga full gass vi sleeit som faen med og komme forbi 306`en...

Har fått litt info om peugeoten i etterkant, 1.4bars ladetrykk på turbo og et enormt dieseltrykk... Ikke rart bilen var grønn ellers men svart bak ! Det er en bil jeg aldri kommer til og glemme....

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blitt frakjørt en eneste gang..som jeg virkelig husker, og den epedosen kommer jeg aldri til og diskutere med noen.. jeg hadde ca 250km/t m Nina... noe hun likte veldig godt. da kom den er svart md.. type nyerer c klasse.. el..

 

og kjørte forbi meg, ville egentlig ikke fortelle dette..siden det er sinnsykt flaut,men det var sikkert gøy for han m mb'n...

 

dette var den rette strekka før lierbakken, fra drammen.. om dere er med..

 

*skamme seg*

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja jeg og en kamerat kjørte vær vår sykkel (yamaha R6) motte en svens skoda oktavia (r5) som gikk veldig greit... og da mener jeg VELDIG greit.. vi passerte texburger på skøyen i over 250+ og han lo fortsatt foran og dro... bilden var svart oh det satt to gutter i den... jeg husker den dag i dag ingen andre biler som jeg hadde så my problemer med og ta.. og jeg og kameraten min hat lekt MØØØØØØE med "kule" biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blitt frakjørt en eneste gang..som jeg virkelig husker, og den epedosen kommer jeg aldri til og diskutere med noen.. jeg hadde ca 250km/t m Nina... noe hun likte veldig godt. da kom den er svart md.. type nyerer c klasse.. el..

 

og kjørte forbi meg, ville egentlig ikke fortelle dette..siden det er sinnsykt flaut,men det var sikkert gøy for han m mb'n...

 

dette var den rette strekka før lierbakken, fra drammen.. om dere er med..

 

*skamme seg*

 

haha ja good times... :rolleyes:

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes Audi i Trondheim er kjempemorsomt jeg... Bare i kompisgjengen min er det vel fort en 7-8 S Audier.... Men det er kjedlig at absolutt ingen vil "yppe" seg lengre :(

 

Får vel ta meg en tur da..:)

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk knust selvtilliten min Fredag 13.

 

Kjørte pent og pyntelig bak en kø som gikk i 70 når jeg så en Ford transitt (ja du leste riktig) kjøre forbi meg.

Jeg kjørte etter han det sykkelen makta og til slutt var begge to forran køen.

 

Jeg hadde store planer om å kjøre ifra han, men neida. Når jeg nådde toppfarten (150 på speedo), dro galningen i transitten godt ifra meg.

 

Har aldri vært så flau i hele mitt liv. :eek:

Hadde jeg kjørt transit og blitt frakjørt av en moped hadde JEG blitt flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kjørt transit og blitt frakjørt av en moped hadde JEG blitt flau.

 

Å, du kan spøke å le du gutten!

Litt gøyalt med sleepers da.. 800 hk i Caravelle og slikt. Jaja, har man penger nok, kan man jo bygge det meste. I motsetning til deg, som sikkert ikke har bil, mobber folk over nett pga mindreverdighetskomplekser, osv, osv. Kunne ramset opp dette i hele evigheten jeg. Gidder bare ikke å kaste bort tid på en dott som deg.. :hammer

Tragisk.. :roll:

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår