maaa Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hvorfor er det lettere å montere cosworth motor??jeg har satt i både ford motor og LET motor i kadett, og kan ikke si at noe av det var så veldig vaskelig.. E jo litt drit med LET hvis den ikke har fordelerløs tenning.. Så må man enten bygge om varmeapparatet eller fløtte fordelern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 E jo litt drit med LET hvis den ikke har fordelerløs tenning.. Så må man enten bygge om varmeapparatet eller fløtte fordelern.. en LET kom vel aldri med fordelerløs tenning, men c2.0xe kom med motronic 2.8 i 93-94. kjører du med datasprut er det jo bare å kaste fordeleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 For guds skyld mann... Si no om bygget ditt... Hva du har brukt på motor, understell, bremser, bredding osv...!!!!! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Dette er noge av dt flottaste bilen eg he sitt!!! BRA BIL! Les netopp om prsjekte i dt nya Gatebil bladet i går. Sykt rått. Mhv Asle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 hvorfor skulle jeg hatt det?? mange grunner til å velge cosworth og IKKE LET kiddie nei altså det er ikke no kjempe problem å montere en let heller, men det er denna fordelern som stadig blir i veien da, trangt med eksos også. Men alt går ;) jeg skar ut i torpedoveggen på en kadett jeg hadde men syns ikke det ble no full god løsning, så på den jeg har nå har jeg fått laga til super fordeler :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 jo også blir knot å finne girkasse som tåler litt, getrag 265 er et fint alternativ men da må man bruke manta clutsh hus med adapter osv, bundpanne som øker i pris for hver dag som går, om man ikke lager til no selv da. så blir nok billigere å montere en cossie motor ;) (eller alt er så klart veldig relativt da :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 For guds skyld mann... Si no om bygget ditt... Hva du har brukt på motor, understell, bremser, bredding osv...!!!!! litt info: bakaksel er 1031 volvo 240 med SELLHOLM diff, SELLHOLM wattlink hus, 4-link, stikk aksler borret om til 4/100, standard volvo bakbremser, alt i aksel nytt selvfølgelig. motorrommmet. 200 blokk/topp Cosworth, blokk er borret, nye stempler, alt avbalansert. Toppen er portet, andre kammer, dobble ventilfjører, alt overhalt/nytt. Pectel data sprut, 580cc dyser. Grenrør, ombygd innsug, custom intercooler/ radiator etc Bremser foran stammer fra Pink opel power (420 kit), 296x28mm skiver. karosseriet er breddet med VW Golf 1 hulbuer, innerskjerm bak er lagt rett ut i baksjerm, blinklys på skjerm er felt inn fra Golf III/Passat, lakkert VW Tornado rød (ly3d), luftinntak i front plate til oljekjøler og luftfilter ellers lite moddifikasjoner i karosseriet. ALT av skruer er glassblåst og galvanisert på nytt, eller nye syrefaste. Alt av understells deler og andre detaljer er pulverlakkert. invendig er det også gjort litt.................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 strøkent til 1000!!! :D Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 rå bil! Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Jeg tror jeg dåner... :thumb 2 svarte striper på veiene her på østlandet sa du ? feil, 4 striper ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 flere bilder av denne bilen ..var sykt rå :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traxspex Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 flere bilder av denne bilen ..var sykt rå :) Det blir en glede å se denne på rudskogen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Noe så sinnsykt skal man lete lenge etter! ;D Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Så helvettes pent... Og tullete gjennomført...!! Få bilder av bilen ferdig da... Og no papirer på HK/NM... Hvordan blir vekt fordelinga med en Cos motor frammi der da...? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 det var meget bra gjennomført.. meget pent... men skal du bruke den på veien eller kun gatebil/etc ? for kadett c får man kun godkjent med 180 NM.. har prøvd selv for og si det sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg