Gå til innhold

bilder av bilene deres!

Ranger emnet


volvopiah

Anbefalte innlegg

  • Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo! Je rigstrerte meg utelukkane for å få svart på dette....har drivd med volvo i mange år og massemasse 240, hvorfor folk voldtar dem med plast og flekklakk skal jeg la være å si noenting om her, men etter min oppfatning er en 240 penest når den er passe senka, 17-18" felger, turbomotor, sperreaksel, en god girkasse og kjørbar fin bil.!

Hva skal man koste på masse plastic for? Bilen blir vel ikke særlig mye bedre av det.....?;)

Bare meg og mine sprø meninga.

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke sint, men folk skal ikke prate på bil min om ting de ikke har peiling på,

 

ser det ut som en helt vanlig plast 240? så greit, deg om det. men dem som har litt innteresse ser hva som er gjort å blir gjort,.

 

 

Bare slapp av, han sa jo ikke noe om at din bil så ut som alle andre sine. Han snakka utelukkende om den 242'n som folk kaller voldtatt.

 

Jeg mener nå at en styla bil er en styla bil. Style dem med måte, eller legg stylinga hjemme. Synes begge bilene er helt åkei. Din er jo litt digg 240tic, det må jeg si. Beundrer ditt arbeide med å bygge om styling fra andre biler :)

 

Men gode gud for en gruelig gulfarge den der har. Tenker meg å bli liggende bak en trailer på E6 i disse tider med den der... den vil få omtrent samme farge som min sølvgrå etter et par mil :op Lite kjipt med en gul grå volvo :op

 

Ble liggende bak et par, og nå ser bilen min ut som om jeg har hatt full fart inn i en gjørmedunge. Uff.

 

Og til info: Min er omtrent lik bilen til Kristian S. Unntatt all den "rustrepareringa* på hans... hehe. Og volvo i frontruta.. trenger ikke sånt, de fleste kjenner igjen en 240 ;)

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER stylingen min sånn som alle andre har???????

all stylingen min har jeg bygd om,

 

framfanger fra 850, kortet inn 10 cm på midten, nå feldt inn rs riller på siden,

kanalskjørt, har skjært på riller, nå har jeg skjøtt på dem 5cm,

lyktesenkere på baklykter har jeg bygd nå, alldri sett før,

bakfanker med 2 potter å bygd om til skilt, driver å skjøter på RS fanger fra passat nå,

+++ ingen andre som har lik. itte prat på ting dere itte veit!

 

vis meg bilde av en bil med akkurat samme stylinga, sikkert en grunn til at jeg fikk så mange priser i sommer,

 

eller se BILSPORT som kommer ut snart, enten nr 3 eller 4 2006, Der er det nemlig 3 siders reportage om bilen, så kan dere se allt som er bygd om.

 

eller se tråden min! før du sier at den er lik alle sin!!!!

 

-Sa ikke noe om at du hadde slik alle andre har, tenkte generelt. Rabagast1 har skjønt hva jeg mente. Jeg syns det er for teit å slenge dritt om biler generelt, (bortsett fra golf, for det er en bil jeg ikke har mye igjen for) -håper ikke jeg har sagt noe negativt om din, det var værtfall ikke meninga!

 

Og så til saken, no bilder av mine småtroll da:

Bruksbilen: -86 740TIC, ganske så original, bortsett fra bytta bunndel, cooler, filter og eksos.

1.jpg

-Bilen rett før jeg kjøpte den.

 

IMG_2760.jpg

Div under bytte av intercooler.

 

IMG_2761.jpg

Grei nok cooler...

 

740bak.jpg

-bakfra; refleksplate + sol-gardin er på plass nå.

 

740.jpg

-siden; herje-felgene bak :P

 

740_2.jpg

-front; har fått på grillen etter bytte av intercooler og lakka den svart nå.

 

240'n min er det egentlig ikke mye å si om nå, har heller ikke noen spesielle bilder av selve bilen. Dette er foreløbig et reint prosjekt med mange arbeidstimer lagt bak seg. -Og mye mer blir det! Men slenger ut noen bilder for morro skyld:

 

bilen.jpg

-Bilen en time etter jeg kjøpte den.

 

front.jpg

-Fronten

 

motor.jpg

-Motoren etter noen timers arbeid

 

felgersiden.jpg

-Hivd på no felger

 

div.jpg

-Omtrent slik er den vel nå; kappa hjulbrønner og sveisa på plater, bytta inner og ytterbuer bak ++++ utrolig masse, og mer blir det!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår