Gå til innhold

bilder av bilene deres!

Ranger emnet


volvopiah

Anbefalte innlegg

  • Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg opp et bilde av bilen din da, så kan vi jo se om den er mye bedre, tror ikke du skal si for mye, og hvis du er født i 89 som det står i profilen så er du ikke gammal nok til å ha lappen engang.

 

takk gud for han har vett til å syns synd på en voldtatt 242! og han er bare 17!

 

men bortsett fra plastikken er jo 242en fin bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. kjerra til Pipen er jeg av følgende oppfattning : å style en 240, er som å sminke en gris..

 

meeeen syns faktisk bilen til Pipen er en av de få 242'ene som jeg har sett som ikke så for jævlig ut med styling.

 

men linja er klar : plastikk er fy fy :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for div. kommentarer. Er morsom å lese hva andre synes om bilen. Men jeg bygger jo slik jeg vil ha den selv, og ikke etter andres ønsker og forhåpninger.

 

240tic: Jeg kan ikke få sagt nok hvor utrolig nydelig den blå 240'n din er.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for div. kommentarer. Er morsom å lese hva andre synes om bilen. Men jeg bygger jo slik jeg vil ha den selv, og ikke etter andres ønsker og forhåpninger.

 

240tic: Jeg kan ikke få sagt nok hvor utrolig nydelig den blå 240'n din er.

 

 

Takker:) snart ferdig med å bygge om kanalskørtene å framfangeren nå,

har laget lyktesenkere til baklampene også, +++masse mer forandringer, bilder kommer etterhvert.

 

rå 242n din også:)

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på hvordan jeg legger ut bilde da.

 

Det jeg kan si om min 240 gl fra -87 er at jeg har fjernet alle lister og volvomerker(bortsett fra de som er med støtfangeren foran og bak) Lakkoden er bahama blue metallic i matt, for å få en litt spesiell farge. + det var litt bedre for min del da, er jo blakk hele tiden, så kjøp av lakk og tynner og herder kostet meg bare 1425,-.....lakkeringen tok onkelen min seg av gratis. Har senket bilen 40/40, har hvite blinkelysglass foran og på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaange fine biler rundt i landet her gitt :crazysant

her noen bilder av hva jeg har å har hatt av volvo..

 

244 1974 GL med skinn,servo,B21E og OD ogrinalbil!

244GL74mod.jpg

1244GLT86.jpg

å min kjære 1gangs bil som detsverre står på langtidslagring fram til jeg får byggd en skikkelig dobbel garasje å kan ta den helt fra bunn...

P8170097.JPG

s%f8rlandstreffet03.jpg

244ticen%20miin

++

 

hadde staselig besøk her med en krammgoe 244dl 76!JÆÆÆVLI STRØKEN

volvogutane

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge ut bilder av bilen som den står. Noen timer igjen her ja..

Har sandblåst, tatt all rust og understellsbehandlet, skiftet hjulbuer bak, sveiset listehull osv. Har tenkt å lage en (nesten) standard bruksbil av den i første omgang. Eller har noen et bedre forslag?

 

1501062.jpg

1501063.jpg

150106.jpg

 

Kan jo legge ut bilder av PV'n også, selv om de ligger på veteranforumet fra før

 

IM001016.jpg

IM001021.jpg

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår