Gå til innhold

bilder av bilene deres!

Ranger emnet


volvopiah

Anbefalte innlegg

  • Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg opp et bilde av bilen din da, så kan vi jo se om den er mye bedre, tror ikke du skal si for mye, og hvis du er født i 89 som det står i profilen så er du ikke gammal nok til å ha lappen engang.

 

Tror ikke mange vill se en gammel rusta duett men.. så om jeg ikke er gammel nok til å ha lappen, kan jeg da vell ha mine egne meninger forde? knock så om jeg syntes den 242n så litt herpa ut trenger du vell ikke å blande inn alderen min? Har vell hatt ett par biler:p jeg syntes den bilen ikke var så pen, min mening. er vell ikke så farli det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke mange vill se en gammel rusta duett men.. så om jeg ikke er gammel nok til å ha lappen, kan jeg da vell ha mine egne meninger forde? knock så om jeg syntes den 242n så litt herpa ut trenger du vell ikke å blande inn alderen min? Har vell hatt ett par biler:p jeg syntes den bilen ikke var så pen, min mening. er vell ikke så farli det?

 

 

Jeg er nok veldig enig med Lars_B her... Få ditt eget før du begynner å rakke ned på/slenge dritt om andres..

 

Og skal du komme med kritikk/drittslenging, så ikke bare si "Den var stygg og den så ut som et vrak" Si heller hva du ikke liker ved den og vær litt voksen i hvordan du sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok veldig enig med Lars_B her... Få ditt eget før du begynner å rakke ned på/slenge dritt om andres..

 

Og skal du komme med kritikk/drittslenging, så ikke bare si "Den var stygg og den så ut som et vrak" Si heller hva du ikke liker ved den og vær litt voksen i hvordan du sier det.

 

1. den hadde en forferdeli styling!

2. den hadde snute front

3. den så ut som om den var bygget om fra gammel front til ny

4. den hadde fortsatt gammel bakende

5. eier sa han selv likte bilen, å tydeligvis tålte han kritikk!!

 

min mening om bilen! greit nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gode gud som jeg savner og kjøre denne doningen her!! Og se på den med de ny kantkjørte eikerfelgene mine som var strøkne til turen hjem fra gatebil. ca 1 mil hjemmenfra så måtte det komme en kant i veien ja.. (lakken er orginal fra -84) :D

 

 

PA120070.jpg

 

Hva slags felger er det der?

 

De er utrolig fine, sku gjerne no specs. på dem åsså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eike- tre?:D Hehe..

 

Seff :D :LOL:

 

Skal slenge ut et par bilder av (værsting-)bilene mine når jeg kommer hjem fra jobb, hvis jeg får tid.

 

-Masse fine biler her må jeg si! Pipens 242 med plastikk som alle snakker så masse dritt om, det skjønner jeg ikke ass. Det er da rart at alle forguder 244'en til 240tic her på forumet. det har jo mye mer plastikk, og vil da se enda mer forjævli ut enn pipens 242, så her må dere virkelig skjærpe dere folkens. Syns pipen sin var fin jeg, for den stylinga er lixom ikke sånn som "alle" har.

 

JEPS: Kast ut bilder av 240 V8'ttan og 245'en :)

 

Maxis: Bilder av dine / hva var linken til sia di igjen? :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff :D :LOL:

 

Skal slenge ut et par bilder av (værsting-)bilene mine når jeg kommer hjem fra jobb, hvis jeg får tid.

 

-Masse fine biler her må jeg si! Pipens 242 med plastikk som alle snakker så masse dritt om, det skjønner jeg ikke ass. Det er da rart at alle forguder 244'en til 240tic her på forumet. det har jo mye mer plastikk, og vil da se enda mer forjævli ut enn pipens 242, så her må dere virkelig skjærpe dere folkens. Syns pipen sin var fin jeg, for den stylinga er lixom ikke sånn som "alle" har.

 

JEPS: Kast ut bilder av 240 V8'ttan og 245'en :)

 

Maxis: Bilder av dine / hva var linken til sia di igjen? :)

 

 

ER stylingen min sånn som alle andre har???????

all stylingen min har jeg bygd om,

 

framfanger fra 850, kortet inn 10 cm på midten, nå feldt inn rs riller på siden,

kanalskjørt, har skjært på riller, nå har jeg skjøtt på dem 5cm,

lyktesenkere på baklykter har jeg bygd nå, alldri sett før,

bakfanker med 2 potter å bygd om til skilt, driver å skjøter på RS fanger fra passat nå,

+++ ingen andre som har lik. itte prat på ting dere itte veit!

 

vis meg bilde av en bil med akkurat samme stylinga, sikkert en grunn til at jeg fikk så mange priser i sommer,

 

eller se BILSPORT som kommer ut snart, enten nr 3 eller 4 2006, Der er det nemlig 3 siders reportage om bilen, så kan dere se allt som er bygd om.

 

eller se tråden min! før du sier at den er lik alle sin!!!!

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår