CasaNova Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Ikke la bildene lure deg trill rundt, for det er nok litt rust her og der på denne også. Men til å være en gammal japse så tror jeg dette er et ganske så pent eksemplar i forhold til mye annet der ute. Den ble også EU-godkjent nå i januar, med småfeil, som nå er retta opp. Skal prøve å få tatt noen bilder med sommerhjula, da jeg syntes det får hele greia til å se enda bedre ut. De kromkapsla som sitter på nå er faktisk mulig å kaste... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stifloz Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 hva gjorde du for å koble til turtelleren? og hvor kjøpte du den? Nice bil forresten! :D Siter Toyota Carina 2 1988 modell 1,6I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Mange takk!!! Turtellern er kjøpt på Bilthema og er supersimpel å montere. Følger med instalasjonspapirer. Trenger bare litt ekstra ledning, og en skvett god fantasi. Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Oi, fine bilder jo! Skal du selge go'bilen din nå? Ikke bra... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Må nok selges med et tungt hjerte om ikke alt for lang tid. Hva kan man få for en slik vakker farkost? Kanskje plukke ut alt tilbehør og selge billig? Noen seriøse bud der ute? Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Knall dag!!! Fulle før sverige. Drita før strømstad. 400 for å kjøre med parklys. Ble stoppa seinere også. Kompis ble taua inn i halden. 4000 der. Kommer sterker tilbake til neste år... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ja da er de voldsomme sommerhjula kommet på bilen og prisen stiger gradvis. Vis interesse NÅ, så det blir stor budrunde og jeg for mere penger. Det er også mulig å by på sykkelen min. Da får jeg enda mere penger, og det er bra... For meg... Og deg som får en nydelig bil eller sykkel. Stå på!!! Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Er det 5 girs den TA60 carinaen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Svarer for CasaNova jeg... Sist jeg kjørte den, (for en måned siden med en full eier ved siden av) hadde den bare 4 gir. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Heter den TA60? Kult, takk. Den er faktisk oppe å går ennå. Bruker ikke olje heller, er bare litt kritisk til oljevalget til lommeboka mi (Biltema) så den driver å spytter ut olje ut av registerkjededekselet<--(Langt ord...) Sær maskin, MEN det er fiksa nå. Ikke verre enn å ha med flere flasker olje på tur... Men siden dere slemme Toyotamennesker ikke vil kjøpe den dyrt av meg må den nok avtjene sin plikt en vinter til, til fordel for en gammal Opel. Fikk tak i piggfrie dekk til den også i dag... Så da blir det Toyotaprøvelse en vinter til. Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 nope, den heter nok ikke TA60 den som du har! Den heter derimot TA40!:thumb Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hmmm, ja da får jeg vel bare takke deg også da. Takk... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har det blitt noen 2T-G på deg?? :driving Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Har nok ikke det gitt. Ble bare tull med det der. Tar heller å bruker penga mine på de andre bilene. Raser jo bare fra hverandre denne Yota'n. Men skulle hatt mere guff i den, er jo helt konge å ligge brett med. Helst på vått føre da. Med helt på kanten lovlige dekk fra 88 er det ikke akkurat problem å få ut ræva. Gøy... Men vurderer ennå å selge eller bytte den bort da. Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 nope, den heter nok ikke TA60 den som du har! Den heter derimot TA40!:thumb Ups! Sorry, jeg som ser feil her... hehe.. Den kan være verdt noen kroner den der, i orginalstand hvis du finner rette kjøpern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg