Gå til innhold

Bilder

Ranger emnet


Urgolf

Anbefalte innlegg

Du sier noe der! en ting jeg ikke tenkte på...

Da må jeg heller se om jeg finner et par på en tysk side da...

Du vet vel ikke tilfeldigvis om en side hvor eg kan få kjøpt billige rallye lykter?

 

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by springbrett

Hei Urgolf..

Du bor jo som sagt i Bergen, og jeg kom til å tenke på en som kan plastsveise. Snakk med Arild på autover bilglass.. Han er utdannet plastsveiser, men jobber der som bilglass montør.

 

Takk for det du!

Jeg tar turen inn til uka og hører hva han kan gjøre!!

 

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vag

Nb! England kjører de på feil side og lyktene i rally fronten du hadde tenkt på å bestille blender møtende trafikk...:cool:

 

Hadde du sjekket ETKA hadde du sett at delenr ikke var forskjellig på RHD og LHD. Du bare bytter om på lyktene.

 

RHD og LHD har SAMME delenr for Rally lykter. Å få de til å passe fint på Golf I er jo litt jobb da. Frontene heller forskjellig på bilene.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vag

Godt å se det er flere som bruker tid på en gammel 1`er,prosjekt kone bil ble lakkert for to år siden og enda ikke sett dagens lys, har samme bremser og foringer. Stab stag i hue og ja. Maskinisten blir en borra 1,8 gti med smidde stempler, garett t25 og 2 stk dellorto 40mm trykk gassere. Håp om å bli ferdig i sommer. Skulle hatt tak i bur, men hvor?

 

Nb! England kjører de på feil side og lyktene i rally fronten du hadde tenkt på å bestille blender møtende trafikk...:cool:

 

Nå er vel ikke rallye laget som RHD da....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Urgolf

 

Ja, jeg regner med at det blir endel arbeid med å få rallye lyktene til å passe, men herregud, litt motgang må jo man tåle:D

Visste ikke at Golf rallye IKKE var laget med høyre styring, kan banne på at jeg har sett en før da men...

 

Kristian

 

Det finnes en del ombygde Rallyer i England, det er nok derfor du har sett de som RHD.

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urgolf: hvis du skal shine opp motoren litt,du er ikke interessert i å kjøpe en oppgitt-polerings-prosjekt-innsugsmanifold? ;) :D

(grunnen til at jeg ga opp var at jeg kjøpte meg ny bil:D)

 

her er et bilde:

http://home.powertech.no/tomgr/bilder/IM000973_small.jpg

 

men jeg har pussa litt mer på det etter at bildet ble tatt,da..

 

hvis ikke du er interessert,kanskje noen andre er det? ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

Urgolf: hvis du skal shine opp motoren litt,du er ikke interessert i å kjøpe en oppgitt-polerings-prosjekt-innsugsmanifold? ;) :D

(grunnen til at jeg ga opp var at jeg kjøpte meg ny bil:D)

 

her er et bilde:

http://home.powertech.no/tomgr/bilder/IM000973_small.jpg

 

men jeg har pussa litt mer på det etter at bildet ble tatt,da..

 

hvis ikke du er interessert,kanskje noen andre er det? ;)

 

Joda, jeg kan være interessert hvis prisen er rett:D

 

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Urgolf

 

Joda, jeg kan være interessert hvis prisen er rett:D

 

Kristian

 

fikk PM fra en annen fyr også ang. den...

som jeg skrev til han så har jeg ikke tenkt så mye på pris,men jeg har brukt maange timer på å komme så "langt" som jeg har... mye arbeid å slipe ned "ruglene" i alu'en..

så,det går ikke _gratis_ akkurat.. men jeg har ingen anelse om hvor mye no sånt er verdt... noen som har no formening? forlanger ikke gull og grønne skoger for den,akkurat heller da,akkurat...men...

så,kom med bud så skal jeg vurdere det.... :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår