Gå til innhold

Bilder

Ranger emnet


Urgolf

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja. men foreksempel Min hadde ikke passa med Små fangere pga Rally fronten, tror ikke det hadde blitt noe pent.... men jeg skal muligens ha på en krom list på sia så en Gullfarga golf med det for en stund sia det var pent :)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Da kommer jeg med en liten oppdatering!

har ikke blitt gjort så mye i det siste, men nå i påsken er det full gass!

Motorpaaske.jpg

Men mangler også et motorfeste som dere ser, noen som har?? send pm!!

Er også interessert i tips i hvor jeg kan kjøpe bra kule speil?? (nettsider osv.)

Har gått til anskaffelse av audi håndtak også, noen som vet om det har vært en tråd om hvordan denne dørhåndtak konverteringen gjøres på en forsvarlig måte? mener å ha sett det en gang, men har ikke tid til å bruke "search knappen"

Takk for all hjelp hittil, skal prøve og holde tråden oppdatert med bilder i løpet av uka....

 

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Urgolf

Da kommer jeg med en liten oppdatering!

har ikke blitt gjort så mye i det siste, men nå i påsken er det full gass!

Bilde sier vel mer enn 1000 ord...

Men mangler også et motorfeste som dere ser, noen som har?? send pm!!

Er også interessert i tips i hvor jeg kan kjøpe bra kule speil?? (nettsider osv.)

Har gått til anskaffelse av audi håndtak også, noen som vet om det har vært en tråd om hvordan denne dørhåndtak konverteringen gjøres på en forsvarlig måte? mener å ha sett det en gang, men har ikke tid til å bruke "search knappen"

Takk for all hjelp hittil, skal prøve og holde tråden oppdatert med bilder i løpet av uka....

 

Kristian

 

Jeg har scannet en how to guide som var i bladet "The Golf" på hvordan man sveiser inn Audi håndtak.

Right click, save as (Pdf)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoho, Urgolf dette har jeg gledet meg til! at det blir action med golfen igjen! Er så spent på dette prosjektet :)

98 mod Opel Vectra 1.6l 16v

84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt)

x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern)

x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :(

x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår