Einar Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Golf mk.I 1,1 var det snakk om, som det står helt först i tråden, prövekjöring på verksted er det snakk om..... Så den var ikke utslitt heller, men kunne värt bedre seff.... Men en 0,8liter med automat gikk bedre(alto) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 fiesta 1,1 går ikkje bra. eg og ein kompis klarte å komma opp i 100km/t på ein 2km lang sletta og da var bilen nesten tot. ribba for interiør og utstyr. ein golf klare 100km/t på 2 gir. og går vertfall betre enn fiesta. vist du ikkje har kjørt ein daukjørt golf da Må ha vært noe galt me den fiestaen.. Hatt 140 me 3 stykker i en fiesta, og endel bagasje. Feilvisning er jo garantert, men ikke så mye:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Må ha vært noe galt me den fiestaen.. Hatt 140 me 3 stykker i en fiesta, og endel bagasje. Feilvisning er jo garantert, men ikke så mye:D skal ikkje nekta på at det var noe galt med den bilen. men no er faktisk fiestaen på ein 3. plass og starlet på 1. på mi lista. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Triple E ?Husker en sånn en opp på 2söyler, jeg gikk faan ikke under... 2-søyler?? Jeg hadde store problemer med å stole på 2-søylern under de vanlige amrik-lastebilene! Vi fikk aldri den bilen gjennom porten vår, den var jo like høy som den var lang. Har ikke peiling på om det var en Triple E, og vet egentlig ikke hva det er engang. Det var en av bilene som fungerte som hytter under OL-94. Ble visst tatt inn 10-15 stykker da. Solgt ny her i landet. Hadde tvillinghjul bak, og var helt ribba for utsyr på selve bilen (Fører rommet). Ingen A/C (Var A/C bak drevet av aggregatet, men ikke foran), ikke el. vinduer og ikke sentral lås. Var nok basert på det lengste lastebil chassiet til ford regner jeg med. Men det var jo i vanlig California-kvalitet da. Den hadde ikke hatt godt av noen år i hardt klima, og overhenget bak, som nok var drøyt 1.5 meter hadde begynt å sige med. Silikon var klint rundt SAMTLIGE skjøter på påbygget for å stoppe lekkasjer. Skikkelig haug, men skal man ha noe så svært er det bare å bite i det berømte eplet. da har du ikke kjørt mye "daue" biler... Absolutt daueste må vel være Peugot 406? disel 94-mod eller.no 406 kom ikke før 96, og da bare som sedan. 405 fortsatte som stasjonsvogn i 96 men Sedan var vekk. 406 STV kom i 97. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 VW Golf 1,6 Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 MB 190 Diesel uten turbo med tett dieselfilter og full oppakning på vintertur (fem personer i bilen og smekk full takboks). Heeeelt rått. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Daueste ever er vel 250 D som gikk på 2, kans´kje 3 sylindre, det gikk tregt det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Min mors pendlebil, Opel Agila 1.0l! Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 trodde king caben jeg hadde i fjor tok kaka men den har fått hard konkuranse fra vinterbilen jeg kjører nå, en 83' 2.0l diesel med 3 trinns automatkasse...0-100 går på minuttet ellr no sånt :P men egentli ganske kvikk når du først får den opp i fart da :) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Jobben sin Toyota Hiace (vanlig diesel uten snurre) med 2 paller med sement inni, lita pakke med lekter på taket og en full pakke med 2"x4" bakpå på henger oppover lierbakkene i Drammen. Kan tenke dere selv hvor bra det gikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Den daueste må være gamle Audien min med defekt forgasserpakning, ett spjeld borte på forgasseren (det store selvfølgelig) og dårlig fordeler, måtte kjøres med choke... 0-100 gikk ikke... :) (ble selvfølgelig reparert) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Tidligere bilen til Fatter, Opel Combo 1.4 diesel uten turbo 59gamp og 600kg+- med deler og verktøy baki var detta en racer av den sjeldne sorten.Kjørte man over 90 hadde man fin masasje fordi det rista som om bilen skulle detta frahverandre :S Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 '63 VW Boble 1200, 32hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 merc "gelenderwagon" 230 husker ikke hvordan det skrives.. det må være den kjipeste bilen.. den kommer også med en diesel motor på ca 45 hester.. på¨en bil på over 2 tonn.. bruker litt over 30 sek på og rekke 100 km/t.. og da har du turtall som ikke ligner grisen.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Det er vel kanskje ikke så rart når de lager en satans tung bil med en sinnsykt pinglete dieselmotor som ikke engang får kjøre på ren diesel men f34... Pluss at en fullastet mb har 20 personer i seg... Da er du jammen god, eller forsøker på guinessrekord... Forsvarets Scania P113 er det tregeste jeg har vært borti, riktignok en lastebil da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.