Gå til innhold

Golf 2 Proskjekt (tips\råd\meninger mottas med stor takknemmelighet)

Ranger emnet


VilleW

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg satt akkurat og så over noen tråder her, og jeg har bestemt meg for og ha hvite bakgrunnsbelyste (rødt diodelys bak) instrument-skiver og alle knappene skal lyse rødt :) Dette har jeg god jeg stor tiltro til... Håper det blir like bra som det blir oppe i hodet mitt.. (skal forresten ha helsvart int. med røde detaljer innvendig, hvis jeg ikke har nevnt det..

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg satt akkurat og så over noen tråder her, og jeg har bestemt meg for og ha hvite bakgrunnsbelyste (rødt diodelys bak) instrument-skiver og alle knappene skal lyse rødt :) Dette har jeg god jeg stor tiltro til... Håper det blir like bra som det blir oppe i hodet mitt.. (skal forresten ha helsvart int. med røde detaljer innvendig, hvis jeg ikke har nevnt det..

 

DET blir sinnsykt deilig! Sittet på i endel nye Seater, Ibiza, Leon, Altea (før den kom til Norge), de lyser rødt innvendig. Det er så driiiit digg! Vurderer det samme i min egen bil, hadde den hatt noen interiørlys i det hele tatt fra før av... :lol

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du er ute etter noe som går litt bedre så kan du bruke den motoren du har... gamle 1,6`n jeg hadde en gang i tiden, gikk sånn bra til å være 1600. juster opp litt tenning, så setter du på kvasscam fra gti å grenrør å komplett effektanlegg så går den ikke så ille.. ble en gti killer det:)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og vurderer det.. :D med svarte eller røde momo stoler.. ;P har du svart taktrekk?

Nei, men dette er det litt rare; en kompis av meg hadde takluke i akkurat samme stoffet som det taket er i, og han bare spraymalte det... Du kan knekke, vri og vrenge så mye du vil på det, men det sprekker ikke... Ser faktisk veldig bra ut til og være malt stoff yodude

 

DET blir sinnsykt deilig! Sittet på i endel nye Seater, Ibiza, Leon, Altea (før den kom til Norge), de lyser rødt innvendig. Det er så driiiit digg! Vurderer det samme i min egen bil, hadde den hatt noen interiørlys i det hele tatt fra før av... :lol

Det er jo teknisk bevist at rødt (ikke ferrari-rød, men hakket mørkere) er uten tvil det beste nattlyset du kan se i da, og det er veldig sant :) Heller rødt enn knasht grønn eller blå ;)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du er ute etter noe som går litt bedre så kan du bruke den motoren du har... gamle 1,6`n jeg hadde en gang i tiden, gikk sånn bra til å være 1600. juster opp litt tenning, så setter du på kvasscam fra gti å grenrør å komplett effektanlegg så går den ikke så ille.. ble en gti killer det:)

 

Effektannlegg er dritdyrt da, men hallo; det burde da være mulig og lage noe lignende selv.. Er jo bare rør ;)

 

og cleanvw; fjern litt pb fra innboksen din; jeg fikk ikke sendt for du har for mange inne ;P

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig billig måte for og få litt "grommere" lyd på båten da ;) En kompis av meg i klassen kjørte med strakt rør på en BMW; hørtes ut som han kom rusende i 150 med 2000 hester når han kom kjørende i 20 ;) Det var veldig morsomt og se på egentlig.. (Han har fått på nytt endestykke nå)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår