Gå til innhold

Golf 2 Proskjekt (tips\råd\meninger mottas med stor takknemmelighet)

Ranger emnet


VilleW

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er veldig nybegynner når det gjelder bilmotorer, så det har jeg ingen aning om...

 

Cleanvw: Jeg hadde blitt velidig glad hvis du hadde to par (2x2) v.sveiv.deksler, indre dørhåndtakdeksler og døråpner-rammedeksler og selge; da mesteparten av mine har forsvunnet i prosessen med bilen... Dette irriterer meg veldig :P

har noe av det;) skal ut i verkstedet etterpå så da kan jeg se etter;)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reset: jeg satt og leste en lengre artikkel om akkurat det...

Det er lov så lenge du ikke ødelegger lys-vinkelen... Den var så lang at jeg ikke husker helt hva som stod der, men jeg tror det var det.... Men det skal ikke være noe problem og få godkjent med... Bare den ikke er for lang, rett og slett :) Er lyktene det hele kommer an på..

 

cleanvw: weeeee, nå ble jeg kjempeglad :) let me know when you know..hvis du kunne lagd en liten liste over det du har som du kunne sendt til meg, hadde det sikkert vært litt på den listen som jeg trenger :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ,det er sånn, jeg må ha kobla ut den, vippe armen for og få opp panseret, for jeg kommer ikke til med lista.. og blir det evt. godkjent uten den handa? panseret flyg jo opp viss jeg ikke har låst med den "armen" inni coupe`en..

 

den hendelen du mener? det skal ikke være noe problem og forlenge kabelen og sette den ett annet sted, hvis det er det du mener..

 

EDIT: Nå skjønte jeg hva du mente... Du må jo ha den; for det er jo absolutt anbefalt at panseret IKKE flyr opp i frontruta når du kjører :) Det må være en måte og få satt på lista uten å koble ut den armen

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den armen bør du absolutt ha... men jeg har aldri montert en slik list, så jeg vet ikke... men det skal da gå ann og montere den uten og slå ut armen..

 

sitat? du trykker bare på "quote" på den posten du skal sitere, så skriver du inn svaret på sitatet etter :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal stå [-QUOTE] først, så avslutter du med (se bortifra bindestreken før quote)

tror ikke du trenger og bytte panser... det er jo et veldig mono monteringssytem hvis man faktisk må slå av armen for at den skal kunne være der :P

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mongo var ordet jeg lette etter, ikke Mono ;)

 

Jævla drit...

 

du kan skrive det inn for hånd også da... finn teksten du skal sitere, så skriver du [.Quote=Reset]... Så det du skal skrive inn.. Så [./QUOTE]... Nå plasserte jeg punktum foran QUOTE så de ikke skal forsvinne som koding. Det skal stå slik som det står nå, bare utenom punktumene :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår