Gå til innhold

Golf 2 Proskjekt (tips\råd\meninger mottas med stor takknemmelighet)

Ranger emnet


VilleW

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehehe! jeg vet det er blodharry, men det gjør meg liksom ingen ting... Dette er ikke bil jeg har akkurat planer om og stille på utstilling :P Men det jeg fant artig var at på autospar så har de pedalsett med akkurat samme motivet.. ;) Men jeg får se; finner jeg et bra og fint interiør, til en billig penge, så blir det kanskje det... Er litt fristet til og ha framseter fra en Lancer i, for de fant jeg VELDIG behagelige, men altså, dette ser jeg an.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli fet denne! Likte ikke setetrekket innmari, men hvis du kjører mye, er det klart det hjelper! Gå for sånn du mener er tøft, ikke la andre drepe gleden, stilen og motivasjonen!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om og gjennomføre planene mine da, skal få lagt ut bilder når jeg kommer tilbake til skolen... Jeg har kommet et stykke, ikke så alt for langt, men jeg har fått gjort litt :) Uheldigvis ble disse bildene lagt igjen på skolen :( De første bildene er ganske gamle..

 

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med motoren for og få litt mer gamp ut av den? "Bytt til GTI" har jeg allerede tenkt på, men dette forblir nok bare en drøm :P Jeg har lett, men finner ikke en. Og de jeg finner skal folk ha så inni gamperævva mye for! Jeg vil ha noe som ikke er ALT for dyrt, men om det koster bittelitt gjør ikke noe :) Bare ikke slik 15-20k... Studentøkonomien ville ikke taklet det.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som faktisk er litt interessant er at jeg kan få kjøpt motoren til læreren min (type V8 på 5.6 l og med orginale 263 gamp)... Vet ikke om det er mulig og trykke den ned i Golfen, og jeg VET at det er umulig og få det godkjent her i Norge, where fun is not a thing allowed having, men fy svarte styggedommen så gøy det hadde vært ;) DET er en skikkelig drøm..

 

GTI-bytte jah... Jeg finner rett og slett ikke motorer, og de som har som de skal selge skal ha for mye for dem. Kan godt være jeg leter feil sted... Er fristet til og kjøpe en GTI-delebil, for da får jeg med ledningsnett og bremser og alt... Men jeg får kikke litt på autodb når jeg kommer tilbake på skolen og pengene så smått begynner og komme inn :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er der "feilen" ved meg ligger; jeg er ikke ute etter og burne å donut'e og legge bredt og denslags fritidsaktiviter; jeg er bare ute etter og ha en bil som er behagelig og kjøre, som man (jeg) kan trives i mens jeg kjører... Jeg liker egentlig ikke og være så alt for hard på gassen (har skjedd mange fatale ulykker rundt heromkring pga. det, så jeg har lært av andres feil).. Den skal selvsagt komme seg opp bakker uten og ligge i 20, men jeg vil ha komfort fremfor en kavaleri-divisjon under panseret ;)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er der "feilen" ved meg ligger; jeg er ikke ute etter og burne å donut'e og legge bredt og denslags fritidsaktiviter; jeg er bare ute etter og ha en bil som er behagelig og kjøre, som man (jeg) kan trives i mens jeg kjører... Jeg liker egentlig ikke og være så alt for hard på gassen (har skjedd mange fatale ulykker rundt heromkring pga. det, så jeg har lært av andres feil).. Den skal selvsagt komme seg opp bakker uten og ligge i 20, men jeg vil ha komfort fremfor en kavaleri-divisjon under panseret ;)

 

Ja, men da trenger du jo ikke sprite opp 1,6l da. Bare ha den som den er.

Fikk bare intrykk av at du ville ha mer hester.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke helt sikker på hvor mange hester som er i den, men jeg tror det rundt 75-80... Kunne tenkt meg... Tjaaa... Rundt 90 hester eller noe :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du ha 90 hk, så er det ikke noe problem.. bare å bruke 1,8 blokka med tilhørende forgasser det.. den er på 90hk.. får du for 1500.. gti 8v komplett ligger på 3-4-5k, mens komplett 16v ligger mellom 5-10k.. bare lete de rette plassene..

vet ikke akkurat om noen som ligger ute foir salgs nå, men snubler ofte over..

 

 

 

Her for eksempel.. nå ble den solgt i dag, men kommer ofte slike.. plug and play så har du lett 150hk..

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42240

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår